Ropa di i carusi novu

U babu hè oghji meni, è per quessa a ropa per u natuvulu hà dettu almenu scarpite unepoce u sexu, chì permettenu distinguishà da a zitella. A megliu di ricunniscenza hè di sceglie per u zitellu a cosa di u culore corrispondenu - blu, verde, blu. Inoltre, i picculi omini sò assai tutti bianchi neutri.

L'affari per i babies, sicuru, varienu in a stagione. I roti di l'inverndu sò generalmente sò più chjucchi, ma si deve esse necessariu à caldu è qualitatii. Ogni cosi di sti bachi avete bisognu di più. Qualchese per un toddler vole à fà di naturali è piacevule à i tessili ticurati. Cotto, sita, velore, franche, piuvugliu farà.

E vistimenti di inverndu per i picciotti

I tessuti di u invicchi più correcti per i cosi di i zitelli sò flanelle, mahra, velor. Di elli, si cose un tufonce calore, vestiti, sliders e bonnetti. Quandu sceglite e cose da velu, hè impurtante prestu attenzione à a mancanza di sintesi in a so cumpusizioni. Hè desideratu chì tuttu ciò chì hè fattu di velour, ci hè una culori di u cuttuni.

Per u primu invernu, u zitellu hà bisognu à:

I prughjetti di l'invintu per andà appressu à adattà à e diverse cundizioni di temperatura, chì hè determinata da u spessore di l'insulamentu, a capacità di pruteggià da u ventu è di l'umidità. Quandu elli à elle, unu deve cuntribuisce à i peculiarità di u clima in una regione particulare. Per i regions più freti, hè bisognu di scelta caratteri è nantu à un insulattu naturale (fur, lana, fala). Sleeves ci vole à volinu.

Ogni valdi per i figlioli novu

Ogni vitturi per i più chjuchi pò esse fatte da un tela chjamatu "interbranchese", da elli sò ohi piquammi piamassu è piamia.

Per l'estiu, u zitellu deve bisognu di:

S'ellu hè assai caldi, ùn pò micca usarate qualcosa chì un corpu o una billezza lenta. Ogni vesti d'uttene deve esse bonu aria è umidità, ùn anu micca elementi decorattivi chì ponu fà sfracellatu è cascà in bocca in bocca. Per un caminu, hè necessariu di mette nantu à un capucinu di culore biancu o rougesu, cum'è questi culori riflettinu i raghji di u sole.

Rouvette di moda per i criaturi novu

Tridà sceltu ciò chì u zitellu hà purtatu in i primi misi di vita, ricordate chì e boni vistiti per i figlioli nascite ancu esse pratichi. Nunda ùn deve esse stati bandi di gomma, ponuti, buttoni è chjusi, chì causanu disubbidienti à u mulu. Idealmentu, se tutte e costi sò impostu fora. I prudutti muderni, com'è regula, cuntene questi richiesti, chì offrenu à a scelta di i genitori avvisti di moda per u più chjucu.

U vistimentu di i zitelli per i figlioli nascini avissiru a so tene (o cun un marittimu di pocu, cumpresu per un diaperu, se hè una pantata), perchè ùn hè micca esse cumminciutu per elli per esse "fora". In più, u più grande di a dimensione di stili, u più difesu hè per un zitellu caldu. Tutte e cose ùn deve esse faciule assai faciule è affetta. À volta e cose assai di u listessu diminuciu ùn deve micca cumpratu, perchè i culminati crescenu assai nanzu.