Staphylococcus aureus in trapi

Staphylococcus aureus in i zitelli hè unu di i numerosi abitanti di a microflora di a mucosa. A cusì cunevenza hè spessu innocu è ùn ne perchè micca manifestazioni clinichi. Sta situazione hè chjamata carra stafiloccuca. In ogni circustanza avversu, una diminuzione di a reactività di u sistema immune, l'ipotermia o sopra calante, l'exacerbazioni di a patologia crònica, a prisenza di e malati concomitanti, sti bactri si cummincianu à multiplicà intensamente. E hè in questu casu chì i prublemi seriu.

Cause di u traspurtadore è di e malatie

Infatti u zitellu pò sempre in u ospitalu, è u risicu di questu aumenta si ci sò e circondi circustanzi:

Comu pudete vede, tutti questi fattura contribuiscenu à reducià l'attività di i sistemi protettivi di u corpu di u zitellu. Cusì, basatu nantu à quì sottu, hè diventatu chjaru chì e causazione di l'apparizione di Staphylococcus aureus in i zitelli hè una diminuzione di l'immunità, è ancu a resistenza à i fatturi ambientali avversi è cura improperu di u zitellu.

Manifestazione clinica

I sintomi di infezzione cù Staphylococcus aureus in i zitelli varienu da manifestazioni di a pelle à infestazione severa da u sangue. Di i prublemi dermatulogichi, suluzione di acne, furuncululi, longa cicatrise di ferite è etere ferite, a so suppurazione sò in fronte. L'attività alta di u prucessu, in più di rashes, ci sò signos d'una intruduzione d'organu cù un incrementu in a temperatura corpusicenti. Quandu u sistema respiratorju accede à u sistema, u bacteriu pò causà pulmonía severa, sinusitis, farinitis e purulenti.

Staphylococcus aureus hè capaci di a produzzione trisini. Unu di elle hè una enterotoxina, chì, quandu ingessi cù l'alimentariu in u stomacu è l'intestini, pruvucarà l'avvelenamentu. A quantità aumentata di stu microorganismu in u cuntenutu intestinali cuntene à u sviluppu di dbaerbteisie è à l'apparenza di un cumplessu di i sintomi.

I purulent-prugrammà inflamatoriu pò esse realizatu in quasi ogni òrganu, cumpresu in l'osci, u cervu, è u furu. Ma s'ellu si u microorganismu si metti à u sangue, inveci a inflamazioni generalizata. Questa situazione deve cura medica urgente di trasfusione di sangue.

Trattamentu

Cum'è qualsiasi microorganismu opportunisticu, in quantità moderate, Staphylococcus aureus pò esse truvatu in l'excremento in l'excremento, in fichi da a farina è u nasu. Questu ùn hè micca cunzidiratu una patologija, ùn sia in furore disturbi in u benessere di u zitellu è l'statu di a so salute. In diverse laboratorii, l'indicatori pò distingenu. In più, a maiò parte di a norma di Staphylococcus aureus in i zitelli hè di 10 à 4 gradi.

Rigali tecnulugii terapètique, ùn ci hè un avutu invermentevule per l'ora. U primu puntu di vista nantu à questu problema hè chì, in l'absenza di i sintomi di a malatia è u tìtulu bassu o cunfinanti di Staphylococcus aureus, u trattamentu ùn hè micca indicatu. L'aderenti di u secunnu puntu di vista, per contrari, affirmanu chì cù questu bacteriu hè necessariu di cummattiri in ogni circustanza. In questu casu, u stadiu principali di u trattamentu hè u cursu di l'antibiotici o un bacteriofagiu stafiloccucu. Se u zitellu splicitu chjaramente una clinica di una malatìa causata da una bacteria, a cusì l'espedizione di a droga-terapia ùn hè micca discuta.