Hè pussibule alimentà una cipolle verde?

Da i primi ghjorni di gravidanza, l'expectante matri a cura di a salute di u so zitellu. Ciò chì si pò micca esse fattu hè simplicemente una lista enorme di prublemi chì anu aumentate duverevuli dopu a nascita. È di sicuru, un tema separatu per discussione hè a dieta. Dopu tuttu, ognunu sapiamu chì ùn hè micca pussibule di manghjà e donne di pastore , particularmente in i primi misi.

In particulare, ci sò parechje disputi per quelli prudutti di u verde è di a cipolla, agliu, verbe. Fighjemu un pocu luminu annantu à questu tema, ecciteghja per parechje mariti novi.

Pudemu cipolle di verde per a mòglia?

Dopu cunsigli di amatori e avuti, assai donne abbanduneghjenu u cipolle verde, crede chì ellu pò cambià u gustu di u latte o di causà allergii. Ma questu hè nunda più chì un mitu. Se u zitellu hà avutu tempu di acquistà cun u pruduttu in u corpu, a tacitamento di prublemi ùn deve micca esse ghjustificate, è ancu se u gustu di latte cambia pocu, u zitellu ùn abbandunarà u so farince prediletti. È se tenete cuntalli i pruprietivi utili di sta pianta, ùn ci hè micca dubbitu se a mamma lactante pò esse nutrittu à a mamma di u lactante, è ùn ùn si ferma in tuttu.

I cecciu verdi sò assai necessari per a aghjunzione di gravidanza è di maternità. Hè ricca in elementi tracciali utili, cuntene un cumplessu di cumpatenza di vitamini, per esempiu, 100 grammi di cipolle verde cuntenenu una norma di vitamina C di ghjornu, per micca di chjamate phytoncides - antiseptichi naturali chì aiutanu à trattà à i virus è a clorofila necessaria per a hematopoiese.

Se u nascita nascite in a staghjunazione fridda, a cipressu culore vole à manghjà per a prevenzione è u trattamentu di i beriberi, à l'infirmità è di i malati virali. In più, hè cunnisciutu chì improvisa a digestione, aiuta à calmà u sistema nervu.

A risposta à una quistione, se esse possibbili per i mariti di crescente à a cudotti verde, i medichi è nutricionisti sò unanimi in opinione - ùn hè micca solu possibbili, ma hè necessariu di manghja durante a caccia. Ùn fate micca daveru un zitellu, ma, per contru, rinfurzà a immunità è rinfrescenu u fornitu di vitamini.

In a stagione fredda, i cipressi bianchi sò cultivati ​​nantu à una loggia, u balcone, è ancu una finestra. Pudete aghjunghje à insalate, vegetale, pratiche di carne, cibo.

Tuttavia, avà devi esse attuutu chì, si a mamma hà e malatie cardiovascular, a malatia di rino, u fianu, a gastrointestinali, l'asma bronchial, ùn hè micca degnu di valore d'arcu verde. Perchè pò causà irritazione di u sistema digestivu, aumentanu a pressione di sangue. In casi raru, a cipolla pò causari nervosa è, invece, palpitazioni di u cori in u zitellu. Cusì, per dà u pruduzzione in a dieta di una donna d'infallem deve esse gradualmente, guardendu cun debite in mente a reazione di u corpu di u zitellu.