Cume spessu a zana in pastori?

Cugliunculidi - una di l'usi più in a cucina di i vintichi di a nostra aziende. Per fà i nostri platti tradiziunali senza ùn hè micca solu impussibile. Hè per quessa a ghjurgadore è i vignaghjoli di camione, ancu in zoni picculi, pruvatu à crecià almenu uni pochi di e so raccolati biologicu ecològichi. Invece, i carotti ùn ponu micca esse chjappi. Hè sopratuttu cun à a cumpagnia mpurtanti di l'assistenza di i viti, cum'è rievamentu. Ma pudemu de rigalu per esse aduprà e carburate dopu à cultivà è cumu fà esse stallazione cusì u so prudutti boni è savurini cultivate nantu à i vostri camari.


Averaghju bisognu di e pastori dopu à cultivà?

Certu, u bonu terra è u sole di a luminuscula sò cumpunenti mpurtanti, grazii à quale qualsiasi vegetali sviluppeghja è sviluppa intensivu. Ma micca una cultu hà da pudè ritruvà in a mancanza di una cantina d 'umidità suffirenziu. Questu, in particulare, s'aproga a zucca. E questu, ma u fattu chì i carotti ponu esse chjamati cultura di resistenza di a secca. Ma à u listessu tempu hè avvistatu chì, cù pocu ammontu di umidità in u locu, a furia di u core è di a buccia di a ligne di vegetale hè stallatu. E questu ùn pò micca tocca u gustu di l'arradichera - diventerenu amara è letargica. Inoltre, cù u tempu asciuttu siveru, i ravioli crescenu petite. In ogni casu, hè impurtante micca di sopra ghjunghjite cù zappagine - cù l'umucci eccrittu, a crescita di vegetali crescenu in attivu, è e raghji stessi ùn creanu micca bè. Hè per quessa hè impurtante per sapè cumu spessu l'acqua di i zappunie dopu à speranza per esse dopu acquistà una bona racolosa.

Quandu deve spessu l'acqua di i carni nantu à a pianta?

In generale, l'acquessi es necessariu è impurtante in quasi tutte e tappe di u crescitu di carri. Oghji più intensivi sottumessi dopu à a piantazione di e sembe à ghjustificà a so gjirma. U megliu hè u sistema di irrigazione di goccia, ma u metudu di a pianura, o rive ordinariu da una manghju cù un capu d'acqua, hè ancu adattatu. Hè impurtante chì l'umidità di a terra dura durante u longu tempu, ma ùn evapora, è dopu chì tutte e zane di zappunate si purga un bellu pezzu - un è menzu à dui simani. Per quessa, assai ghjardinarii cunvintà chì guarantiscenu chì prima di l'emergenza di e piantini cuddà i letti cù fiammata o mulch (fìanu, caghjà sfruttu).

A volta dopu l'aria induve cresciute carota si spese à quandu i primi rimeri apparùranu in ringie è sò dinò intensamente.

Dopu, quandu pensendu à quandu l'acqua di i carni nantu à a pianta duranti u crescente di crescente di e crescente, cunzidamu chì a pianta ci hè bisognu di l'umidità apprussimativa di ogni quattru à cinque ghjorni nantu à i ghjorni solei caliu. Se parlemu di u voluminu di l'acqua, a norma hè di circa 4-5 litri per m & sup2. Un pocu dopu a freccia di rego pò esse aumentatu à sei à sette ghjorni. Per ogni metru quadru hà utilizatu à 20-25 litri d'acqua. Ricurdativi chì avete bisognu è dopu ogni muzzicatu di i lupi di carotte.

Prima, a carizzia sviluppeghja un sistema radicali, hè subitu dopu è u raziu stessu. Hè per quessa hè impurtante di regolarità di l'acqua, micca da u tempu à u tempu, quand'ellu venga à a vostra mente. U fattu hè chì quandu u regnu u zitellu annantu à u zitellu regula, a radicali hà sviluppatu in modu ugualmente è acquistà una bella forma è u gustu boni. Inutili, quandu ripare nantu à i letti hè stallatu dopu una sequera prolongada, carotti si ponu cracke è diventà amara. Chì, sicuru, ùn pò micca influenza a forma di i verdura è e so qualità gustativi. Fate u travagliu, induve un cultivo di raffia abbastanza grande hè a cima di 25-30 cm.

Innota chì l'ultimi regoli di letti cù zapparicci hè cunsigliatu per esse realizatu circa trè simani prima di cugliera.