Eustoma - cultivazioni

Eustoma o Rosula Irlandese hè una pianta ornamentale di a famiglia generiana. In a traduzzione litterale, u nome di u fiore significa "bocca bella", ma in più termini littirarii - "bellamente parlante". Infatti, a pianta hè bella è tendita.

Eustoma, cultivatu in a pianta aperta, pò alcuni un metru in altu. E steli sò forti, ma eleganti. Doppu di a mità di u troncu, a ramu si rame forte, affinchì quandu, in u so fini, puderà esse furmatu un bouquetu di 35 caputuni, chì ciuranu unu per un.

I fogli di l'eustoma sò opaque, culori grisgiu. I fiori sò terri è non marmaru, da 5 a 8 cm di diametru. Puderete sfarenti sfumature - di biancu è rosa à purpette è lilli. In ocasioni i so arghjidi sò scritte da una fruntiera cuntrastanti. Mentre chì u fogghiu ùn hè micca apertu, si parla una rosula, ma dopu si apre a completamente è s'assumiglia una rosella.

U eustoma di u giardinu hè una pianta d'un annu, anche si vive in u so ambiente naturali per duie anni. Una forma perenne hè solu pussibile in una variant d'utensili potted.

Eustoma - pianta è cura

Hè bastatu faciule faciulanu eustoma da e zitelli. I Seeds sò assai germinati, perchè questu prufessori raramente presenta prublemi. Cù u travagliu selezziunatu urientatu è l'observazione di e cundizioni, pudete plantà l'eustoma nantu à e piantini per chì pudete fà pianificà nantu à i testi o nantu à un ciuri di fiore in u to giardinu. Inoltre, pudete aduprà micca cusì una idea di cummerciale , cum'è a popularità di a fiore sviluppa.

Prima di inizià a cultivà l'eustoma, avete bisognu di sapè di e funziunalità di stu prucessu. A terra megliu per a pianta hè l'humus da a cortezza è l'arbureda in parechji partes. A pianta piace luminosu ma diffusa. Per aghjunghje un fiore, hè necessariu solu dopu a siccà di un sustrato per un centimetru à prufundità. L'eustoma di casa crescita più in spesa in una stanza nova. Ùn hè cunsigliatu di trasplantà a so, chì u so sistema radicali ùn pò micca purtatu.

U cultivamentu di l'eustomomia hè pussibile solu da e sementi, postulazione chì a cuminzione ùn sperma micca u risultati, è e razziali fragiletti ùn simpèttanu micca cuncepimentu divisionu. Per ottene di sementi, deve circuncheghjani a polinazione artificiale cun l'aiutu di un pezzu. Dopu da i casali chì restanu dopu à fiorente, bisogni à scumpressà e sementi, chì sò assai. Sò chjuchi, bianchi è rotuli. Un gran numaru di specimuli vegetali ponu esse pianificatu da un grammu di semen.

Cumu fà e cresci u eustoma?

Allora, vai direttamente à e regule di cultivà un eustoma perenne. Ricordamu chì per parechji anni ùn ponu esse solu per esse in casa, perchè si fate sembra in un giardinu di fiore, a pianta cultivata serà piacevule solu per una sola stagione.

Per a casa, i pusteri deve esse stades in u piriu da lugliu à sittembri. Pudete piglià un cunicientaghju prima, fate u sustegnu di a sita è a turba in una ratio di 1 à 1, è sparghje e sere nantu à a so superficia.

Appena, copre u cuntinuu cù vetru o una film è poveru un locu fieru è luminoso. Periódica, avete bisognu à spriverà e manni da u pistola spray. Quandu i piantini parveni, è creceranu U primu paru di foglie, l'acqua s'hè riduzzione, chì allughjò u siccu. Airimassi più solu hè necessariu solu in a matina per prevene a furmazione di una "pierna negra" .

Dopu l'apparizione di u secunnu paru di foglie, pudete piglià à e valdi, in u quale anu creatu, sviluppà è fugliate. U primu fiurisce cù cura debule sò ghjustu in ghjennaghju-ferraghju.

Coglie una pianta adulta implica l'arrangementu di e corsi in a finestra uccidintali è orientale, mantenendu una temperatura di almenu + 19 ° C, regulare di riabilitazione, rifurmi moderate cù acqua brutta, chì deve esse fatta cum'è a cima di secca.