Ciò chì ponu usarà cù jeans?

Jeans sò longu stallati in u vestitori di a donna, cum'è a ropa di più prudente è pratica. Hè difficile d'imagine una picciotta chì ùn hà micca almenu un paru di jeans. Ci hè parechje stile: diritti, cutteri standard, classificate, cunfizziunati cunfitturi di colti cun una lunga longa, rinfriscata o à u cuntrariu anu crescita da u ghjinochju à u fondu. Per caminari nantu à a cità o di travaglià, è ancu in a sera à a luci - jeans, per ogni occasione!

Ciò ch'è ponu agisce cù i jeans?

In a vita di ughjettu, per i shopping o cammendu cù l'amichi, i jeans sò cumbinati cù t-shirt distintivo, cime, o, sì sempre frescu, cù golfers, sweaters.

Pruvate creà una stampa originale per un viaghju à u club . Abbigliamento cù una cammisa brillantina di jeans o una brusa classica, è in cima di u coltore. Tuttu ciò chì tenite in u vestitore pò esse vistutu in jeans, ùn anu a paura di pruvà. Per esempiu, tuck jeans classica è mette nantu à un vestitutu cù un cinturione, è ùn ti micca scurdate di ghjucà un capeddu chì ùn hè micca uriginali? Per i mudelli inchiati cù i buchi pozzate una coletta chjosa cala bianca, è ùn ne micca scurdatu di accessori: sciarpe, cintura, vigile, tutte sse cose cumplementà a vostra imagina. Liami bianchi sunu purtatu sottu un tatu monofoniu, per esempiu, se tenete un mudellu giallu è ponu una cammisa bianca è aghjunghje l'imaghjini cù un saccu cù un pappu fiatu di fiori.

Jeans sò pratichi ancu per chì pò esse purtati l'annata in ogni u tempu. Tuttu ciò chì ghjè in u vostru utopia pò esse usatu cù i jeans in l'estate - T-shirts, cimi, camisole, tunici, camicanti è ancu vistiti. È per cumplementari l'imàgine, usa cinturini, bufalini, embraggs, vetri è altre accessori.

Quali calzarii a sceglie chjaru depende di ciò chì vulete purtari cu i vostri jeans è qualessu tipu d'una imatge chì vulete crià. Per u travagliu in l'Uffiziu, sottu i jeans cun una brusa, sandali nantu à i tacchi. È per un lusso shopping mocassins, ballet flats o Oxford.