Cumu u ovu per Pasqua?

L'usu anticu ortudccu di a pittura di uova di Pasqua hà micca persu a so pertinenza. Oghje cum'è un simbulu di u principiu di una nova vita, rinnovatu è sopra i difficultà decorazione i toli festivi da u 220 dC. True, inveci di capelli di cipolla è abbandonate per u ochju di u culore, l'additivi di u polietileno è i culori di tutti i culori di l'arcittu sò l'usi, chì avà fa scoprinu l'esiliu di a maiuri supermercati. Sè vo vulete diluviale a dispolgia di l'ornamenti primitivi, è vulete sapè a manera di pittura l'uvaghji bellissima per a Pasqua, in stu articulu hè per voi.


Comu decorate l'uvute per Pasqua?

Se pensate chì tutti i matte di manera di pittura di u uovo sò cunnisciutu solu per i prufessiunale, dunque sò assai mistadinate, perchè ci sò assai tecniche interessanti per i dilatori è solu amatori di bricculà, chì, in fatti, avemu discuttu.

Allora, per a prima classa maestra avemu bisognu:

U primu passu hè di preparà a superficia di l'uovo precu, fretzendu cù u linu di cuttuni mannara in l'acitu. A 1-2 colti spilati di acqua, aghjunghje un coppiu di catuzzi di u culore di l'alimentariu, fassi u fugliale nantu à u tinatu è fate assai punti nantu à a superficia di l'ovu, furmendu un mudellu à u vostru gustu.

Quandu u primu culore hè finitu, andate à u sicondu, ripetendu l'operazione in u listessu modu.

U numaru di culori è dyes pò esse qualcosa di qualcosa, u principale hè chì l'ova, decorata per a Pasqua, per piacevi è i vostri amare.

Sè vo site una persona creativa è trova l'approcciu apprufittendu à tuttu, invece per voi avemu parechje idee di decorazioni: insanely simple, original è modernu. E si avete crescutu prima chì sapete tuttu ciò chì pudite pittate l'uvete, vi assicuravi - avete statu sbagliatu.

Per a prima tecnica, tuttu chiddu c'avemu bisognu hè:

Ci hè parechje scelte per pittura: prima puderete chjappà l'ovu in una solu suluzione di u pittura, è, senza mancà secondu, cullisce e linee caòticu, furmannu accussì assai mudelli originali nantu à a superficia.

L'altru opzione di cumu per aduprà l'uvaghji per Pasqua hè di spenderà u puntu in tuttu cun un swab di cuttuni, prima un culore di basa, è da ogni cuntrastu.

Per a tècnica avè, aghjunghje un pezzulaghju è carta di embacse à l'arsenal dispunibule di accessori, una chì hè cuparta cun belli belli.

Utilizare un pileta, pittura a superficie di a brama di burbuila copiosamente.

Allora puderebbe trattà un ovu. Questu hè un patronu assai bonu.

Chì avete pezziunate l'ova? Un marcatu alimentatu simplice o speciale chì hè in pienu di pittura comestible. Ancu s'ellu ùn hè micca impurtante, perchè u tinghje sempre ùn penetrà in u cunchju. Tuttu ciò chì avete bisognu di sta tecnica hè a limparà l'ovu cu l'acitu o di alcunu suluzione chì possa l'alcoolì à sgrassi, è poi pittura cum'è piace, per esempiu, cun elegante insinzioni caòticu ...

... o un patru adornatu.

A tecnica seguente hè un ligu più elegante, è per questu avemu bisognu:

Pudemu l'ova di Pasqua com'è solitu, è poi pùblichelli per asseccarà solu nantu à un pedestal fattu di spaghetti stuck in a sheet of styrofoam. Quandu u pittatu s'assetta completamente à a superficia di l'ovu, hè pussibule l 'appiegazione di frasche caòticu di cola o vernice per fogliu. Avà hè quest'omu di strappà l'ovu in una foglia d'oru, è poi scupreru di i residue persu cù una spugna.

Ose culurite tali hè meritatu un locu in u museu.

Esperemu chì avete uscu utile i nostri cunsiglii, vacanze successi è esperimenti creati!