Perchè ùn manghjaraghju micca in notte?

Parechje persone sapendu chì hè dannighjatu di notte. Tuttavia, no tutti i ghjente riescenu a raghja objettiva per questa banca. E perchè cuntinuanu a viuluncià, cridendu chì u so regnu ùn hè micca applicatu. Intantu, i medichi, in risposta à a quistione di perchè ùn pudete manghjà di notte, guidanu argumenti scientificu. Hè bisognu à pena esse listessa.

Perchè ùn pudete manghjà di notte: l'opinione di i spezialisti

A notte, e ghjente tendenu à dorme. Di sicuru, ci sò quelli chì travagliendu in u turnu di notte, ma a maiò parte di a ghjente stavanu sempri in a mane dopu, in a tarda è in l'òmini di notte. Hè in stu periodu chì i prucessi metabolichi più activi sò in u corpu, in particulare, l'absorzione da i musculi di u zuccheru uttene da l'alimentariu è u so processu in energia. In u restu ùn hè micca successu, perchè i musculi ùn mancanu. Inoltre, a saturazione sizzioni di u corpu cù u glucose, è ancu cun un stomacu eccessivamente sclusivu pò causà insosma. Comu u risultatu, una persona per a matina se sentu aggrancata è astuta, cumu si travagliava tutta a notte.

I so specialisti, risposta a quistione per quessa hè impussibile di manghja à a notte, spiega chì i tardi è un effettu negativu nantu à l'urgane digestivu. Dopu tuttu, l'alimentu impugnu ùn saria micca digià digeritu in u sonnu. Intantu, u pancreas hà sempre aduprà pruduttu enzimi di a digestioni, a viloria averà u prucessu di produzzione bile, ma questi suttu ùn sò micca usati per u so usu. Bile, stagnante, ponu formà e pietre, u microflora di l'intestine multiplica in u intestinu, avvilinatu i so tosini cù sangue. Hè per quessa l'ultimu manghjatu devia esse per duie, o ancu megliu, trè ore prima di valla. Allora, prima di dorme, una persona ùn senti micca a saturazione o, perversi, una fami chì impedisce à u sonnu. È in a matina ùn hà micca infallatu nantu à a so fàccia, nausea, etc. sensibilité pupulari.

Ciò chì categurichi ùn pò mancassi di notte?

Inoltre, i nutizzionisti ùn sò micca sempre categurichi nantu à una merenda di notte. E, in u so parolle, sì veramente un gustu di manghjà, pudete satisfziate u vostru famu cù una piccula quantità di pani ligumi. In questa capacità, u furmagliu bassinu di grassu, un ovu pappaggiu, un pezzu di pollettu curretta o ancu un vetru di latte questa farà. Ma in ogni casu, per questu ùn aghjunghje micca patate, cinerea in u latti, legumi crustati è frutti , prodotti farinati, pickles, prodotti affumudati, salsiccia, un sandwich cun mantra.

Perchè ùn manghja micca dolce à a notte?

Hè assicuratu inacceptable per manghjà i manufatti chì anu altru in zuccaru before before bedtime: candy, chocolate, gallettini, marmellate, etc. Li carbuidrati sò una fonte d'energia. È à a notte, u so cunsumu hè minimu, per quessa, tutti i surplusati sò dapositi da u corpu in riserva - in u tissue adipose. L'amourse à l'obesità, cumpresa l'obesità di l'organis internu, sviluppu di i diabetes mellitus, i prublemi metabolichi, ecc.

Perchè ùn pudemu micca manghjate frutti à a notte?

I frutti sò cunnisciutu di avè un bocca immillorable. Ma i dietarii sò cunsigliati per manghjalli in a matina o in a serata, ma micca di notte. U primu, quelli chì seguianu a figura ci anu da cunsiderà chì parechji frutti sò altu in calori, per esempiu, banane è u racini. E i calori ùn esse cunsumati duriannu in u sonnu, chì vol diriveranu i diventà fatta dipositi nantu à a cintina è i maletti. Siconda, a maiò parte di i frutti possanu un effettu laxativu, chì pò causà à i prutezione intestinali à a notte.

Parechje persone sò intesu ancu interessatu da perchè ùn pudete micca manghjate manches à a notte. Dopu tuttu, hè un pruduttu dieteticu ricunnisciutu. Ma questi frutti anu un'urganu diureticu e pò causà disturbu è flatulenza. Cusì, anu ancu manghjatu e almenu 3-4 ora prima di valla.