Cumu manghjatu in u viaghju à perdre u pesu?

Sicondu i dieti, u postu hè assai utile. A aderenza à questu, pudete puru limpià u corpu di toxine è toxine. Ma, spessu, alcuni anu interessatu ancu di cumu manghjatu in u viaghju à perdre u pesu.

Menu di mostra in u post

Per 1 settimana di u viaghju, pudete perderà pisu da 1-2 kilogrammi. Hè assai impurtante per vìviri una cantità suffirenzi di acqua - acqua, tes (verdi, negra è erbe), cum'è u calzu di rosi rose .

Menu appiccicatu à ogni ghjornu in u postu: u colazione - una parte di maculatus farina millega cù l'agghiuncinu di calabresi è manzili, è dinò una tazza di tè. Lunch - borsch pugna cun una cantina minima di patate, insalata di col fresca, cipudula è carotta. Snack - una parte di patate cù mushrooms, è compota di frutti secchi senza l'aghjunghje zuccherera. Ripetare di cena, cù zappanu è cipudine, un prugettu di cranberries è tè.

Regoli alimentari fast

Fasting assume una esclusione assuluta di a dieta di tutti i tipi di carne, poultru, latti è lattichi, pesci, ova e manni d'animali. Questu hè cumu avete bisognu à manghjà, per ùn avè megliu, ma cum'è regula, u pesu perdu hè più ritornu in u primu dui simani dopu a fine di manghjà pane. Cosa ponu esse evitata si ùn turnate micca brusgiatu à i grasi pisanti.

Fate dumane in modu di manghjà duranti u viaghju à perdre u pesu, hè impurtante capisce chì una nutrttiva propria averebbe diventà un usanza. Sfrancate a figura permettenu u rejetu di i prudutti fritti è affumicate, limitendu u salinu è u zuccheronu, è ancu rispettu à l' alimentazione frazziunale - almenu 6 volte di u ghjornu è in porghjechi.

A vaghjimu di u viaghju, hè ancu necessariu di seguità currettamente u cuntenutu calanicu di i pranzi: u vinu crudo è frescu sò megliu cumplementu cù i prudutti corsi chì sò ricchi di carbuidrati utili, digerisci bè da u corpu. Dopu à a scumparsa quasi sclusa solu di u menù proteini animali, ponu cumpensà a so carenza per arricchisce a dieta cù soia è altre legumi. A pruduzzioni di soia hè una cumpusizioni aminòcidu assai vicinu à a prutetta, chì hè cuntenuta in prudutti d'urighjini animali. Inoltre, u postu hè cunsigliatu per restè più è camminate in l'aire frescu. Grazie à questu, u corpu ferma duverà a mancanza di alimentariu di a proteina.

In modu, per quelli chì interessanu à cumu di manghjà in issi veloci à pèrdite u pesu, vale nutà chì l'organizazione propria di nutrimentu ùn deveni micca solu di l'excedente di kilogramma, ma dinò contribuiscenu à a normalizazione di pressione di sangue, a migliurà u fianu è a viloria.