Tomate - malatie è peste

Quandu a pianificà di e culti vegetale nantu à u situ, fate attentu à e quali piani crescienu in questu locu l'annu passatu, se d'i frutti cresciunu sanu. Un tali cuntribu vi aiutà à currete u sbarcu: se prima di questu locu l'agagliati soffrenu da e parche o di e malatie, hè bisognu di scumpari custiri cù questa alive in un altru settore di u travagliu di u giardinu.

A maladie di i pumati, cusì boni leghje bè è salutà, destrude a parte di a cose. A sintomatologia di malatii hè diffirenti, cusì pruvemu à scuprite chì e malatieci fate a pianta più spessu, è cumu per ghjunghjite i pesti di i pumati.

Septoria di u pumadoru

Septoria di u pumadoru (biancu spotting) - a maladie di funziunale si spende in i zoni cù l'umidità eccessiva. A malatia si manifesta da l'apparizione di spots marroni, è diventenu bluccotti cun un borde scuru. I primi varietà di i pumati sò più propensi di infizzioni. I signali di septoriosi sò sempre sensibilizà nantu à i frutti appiccicati: i foglie individuali è l'arbureti sani à torna è muriu.

Testa tarda di i pumati

A malatia di a testa tardia afecta a foglie di pumati, tallo è frutti. Quessi u fruttu drastically softens è putenza. L'aparenza di a malatia hè influinuta da i cambiamenti di temperature cambiata è di a pianta di massa vegetale.

Uva negra di i pumati

A perna nìvca hè ancu una malatia fungosa, chì i signali di quali si manifistanu in l'oscuranti di a parte radica di a pianta è a so graduali furzone.

Trattamentu di i pumati

Tutte e lezzioni anu detta da l'etiologia funziunale, è per quessa, i metudi di cummattiri sò simili.

  1. In a presenza di ogni malatia fungale in l'area affissata ùn hè micca cunsigliata di 3 anni par fà sta cultura (è ancu patate è brunetta).
  2. In u castagnu passanu l'aratu prufunnu di a tarra è anchissi arbusti è eoreli.
  3. 2 settimani prima di cultivà in u locu, e piantini sò trattati cù fungicidi. Duranti a staghjunali, u pianu hè trattu ogni 14 giorni.
  4. Quandu un solidu affucatu affaccatu, hè tiratu è distruttu. In casu di danni significativu, i pianti sò trattati cù fungicidi sicondu l'urdinamentu.

Casatu Marinu

Sì e malatiece prublemi in quantu à l'impegni è di e culti in a pianura aperta, u puntu maritu refetti à i pesti di i pumati in l'invernamentu . In parte sottu di e foglie di i pratiche infettate parevanu pesti marroni cun un capriccio blanche. À a humidità alta, à una temperatura baixa di a notte è di acqua di acqua fredda, e spori affucanu a cultura vegetale. À i signori di a malatia, hè bisognu di fiscuzione di acqua è di riduzzione l'umidità di l'aria, anch'ellu ci vole cù una suluzione di cobre o suluzione coloidale. In l'invernamentu, a terra dopu a vendita di verdura hè cunsigliata per esse trattata cù l'acqua furiosa o (se l'estructura di naziunale hè chjuca), aghjunghjite a terra in u fornu.

I pumati nemudidi

Moltu spessu, i pianti sò inevitatu in una invasione - infezzjoni da vermicelli parasitari. Queste i pesti di e pianti di tomate sò intruti in i raditali di a pianta è, multiplicate senza limitazione, piglià zucchetti nutriti da u culteddu di u giardinu. U pumite si trovani in u crescitu, lascia ciumi è addiventanu giallu. Cù una infizzioni forti, i piantini morsi. Per palluzzà u nematodu in a cascata, sò scavi tutti i radichi è e foglie è u territoriu hè trattatu cù eco-pesticidi: infuzione di cappulinu di cipolla, agliu o celandine.

Fret cracking

Dachniki spessu spessu chì i bè i frutti di i pumati sò invechjate à scacchinu, per quellu chì l'aspettu cummercializatu di a verdura hè persa, è a vita di l'articulu hè scuritu. Ma i malatie è i pesti di i pianti di tomate ùn anu nunda di fà cù questu! Stu fenomenu fisiologicu hè assuciatu cun un cambià súbju in umida di a terra: in una siccità, a pianta hè acquisti cun una quantità di acqua à u mumentu. Hè megliu aduprà a piantazione di cultura vegetale à pocu à pocu è parechje volte à u ghjornu.

Sicondu u tistimunianza di vignaghjoli di camionu cunnisciutu, i muzzelli di pianti sò l'almenu sensibilizà à a malatia è a pesta. Fate cunsigliu di questu cunsigliu quandu sceglie varietà di tomate!