Cultivazione di Sandia in un invernu

U metudu di cultivazioni di u greenhouse hè assai populari trà l'abitanti di l'estiu. Comu regula, sottu a filma pruvate d'acquistà una pruduzzione abbundante di tomate è cucumari, raramente creanu fogghi è foglie. Per a furmazioni successi di una sandia in un invernamentu pudete fà un grande effort, ma u risultatu hè vale a pena, è cun curazione curretta di tutte e regule, stu prucessu ùn sarà micca cusì difficultu.

Cumu cultivà sandia in un invernamentu - travagliammu cù e piantini

I travaglisi cume cù a preparazione di muderni. Pudete, sicuru, utilisazione è sbarcendu in u locu , ma dinò u ritmu di crecimentu è u percentualità di a germinazione hà da diminuite significativamente.

I cultiri di muderni per piantà sfrisgiuli in un serra dopu seguità a seguente e regule:

Cume a pianta di Sandia in un invernu?

Prununziunamentu deve esse preparatu è di serra, è e piantini. A preparazione di i pianti hè un endurance, chì annunzià una settimana prima di u trasplante. Per fà quessa, a temperatura hè abitata à 17 ° C, a stanza hè constantemente ventilata è e piantini sò piantati nantu à u barcuni durante u ghjornu. Per u cultivo di uva in un invernamentu, un pianu di pagamentu di 70x50 cm hè spissu usatu, duie pianti sò permessi per esse posti in un pozzu è da esse mandati à direzzione diverse.

Un altru puntu impurtante in a question di cum'è cultivà e sanduli in un invernamentu, cuncerna a preparazione di letti. Cumpigliemu à u travagliu in marzu, pocu prima di i pianti sò pronti. A neva hè eliminata è l'invernamentu sò viteddu. U primu hè ancu preparatu in modu standard.

Quandu u ghjornu mediu è a temperatura di notte sò stati, pudete cumenciu u trasplante. Se ùn ci hè nimu di tempu, ma e differenze sò troppu grande, avete da esse aduprate crescenti supplementari. Ancu quandu u regnu di tempurà hè agitu, hè megliu chjamà e ciorna cù film, raghji o carta per a notte. Dopu chì tuttu u travagliu hè fatto, resta sempre pè currettu cura di i letti.

Cuverni di sandia in l'invernamentu

In fattu, u cultivatu di i Sandeli in un invernamentu ùn hè micca difficiule, perchè vi dumandà di esse cunsistenti. Prima di tutti, seguità a tampiratura: quandu si sviluppeghja à 30 ° C in u ghjornu, avemu da accuncià attivamente à l'impegnu. A ventilazioni hè fatta da aduprà a caghjula di ventilazione è di ottene a ventilazione naturali.

Quandu avemu criscenu i pudeti in un invernamentu, ùn si micca scurdatu di l'alimentazione. Appena appena duie settimani dopu à l'atterrissimu in un locu perdu u primu. Ancu una cundizione impurtante per una bona vittura hè un regu regulare d'alta qualità. Scorcheremu cun acqua càlale eccezziunale, mentri ùn pò micca mullate e folla è u so geniculate subclàvanu. L'acqui cambiassi cù l'intruduzione di u nitru di l' amonio è l'abbii di nitrogenu.

Unu di i sicreti, cumu cultivà e sanduli in un invernamentu, hè a liggerate curretta. A Sandía ci vole à cultillà in un corpu unicu, chì hè selezionatu da a prisenza di rivolti side. Sì ùn ci hè micca un ovariu nantu à u disparu, pò esse sbulitatu, se ci hè un ovariu - spargiu spiegata. A piantazione di i watermeloni in un invernamentu precisa boni d'illuminazione, altri o menu i reguli di cultivazioni di l'urtulimu sò standard.