Meryl Streep: "Avemu a lotta per i nostri ideali!"

Stu annu, u pruprietariu di trè Oscar, unu di l'attrìghjani più attitidi di Hollywood, Meryl Streep hà starratu u "Dossier Secreto" di Steven Spielberg. Questa era a prima opara cumuna di l'attrice è di u direttore è, in l'opinione di Striscia stessu, era in sta stampa chì volia dumila.

Una donna forte hè un esempiu per seguità

Meryl Streep spessu hà deve dumandassi duminii forti, cù un destinazione pendenti è principi di vita. L'eroina di u Secret Dossier, Catherine Graham, editore di u Washington Post, chì sfidau i fortes opposituri in a lotta per a pubblicazione i documenti classificate di u Pentagonu annantu à i manifesti militari in Vietnam, ùn hè statu eslevazione. L'attrìccia pensa chì una donna spessu sarà un esempiu eccezziunale in parechje situazioni vita:

"No tantu tempu u destinu face cun una donna unica. Questu hè un ghjurnalista scarsu from Mexique, Patricia Mayorga, chì espone pulitichi impurtentamenti cun l'assoziu cù cartelli di droga. Ci stette sempre a so vita in periculu. Ma, cum'è parechji altri persone bravi, hè assai ottimista, questa hè a qualità chì favurisce i persone è u cursu di a storia. Sì bastardi ùn avè bisognu! Ùn puderebbe sfruttu di l'attitudini, ancu in u filmu ch'e aghju avutu bisognu di ghjucà l'eroine. Hè resistendu l'avvenimenti terribili, è aghju sempre avertitu induve edità di sta capacità incredibile per piglià un colpu è adopisce i decisi impensablement difficili. Sempre l'hà inquisitivu. A vi dicu chì pudete dì per me: "Sò cum'è stà a so bocca per tuttu".

Uneasy times

L'attrice admira a so 'eroeine Catherine Graham cù l'admirazione, è nutendu chì era sempre un omu cù i so porsi è sentenzi:

"Hà aduprà un nichulu assicurante in i so intenzioni è ùn hà retrocede un passu solu, anche si ùn era micca sicuru sicuru di a validità di a so pusizioni. Okkupatu tali post impurtante, hà duverebbe vede cunfidenti, ma in a realtà, questu era micca sempre u casu. I tempi nun eranu simuli è era solu per via di l'autore-cuntrollu è e qualità excellentu chì era unu di i pirsunalità più persunale di questa era. In u so libru, ella scrivetsi chì ùn hà micca avvisu bè. E donne spessu sentenu fora di u locu, è questu impedisce à l'omi di rializzà è d'esse cumu duverebbe esse. Ci era in una era quandu e donne era spessu solu secretarii è assistenti, è quasi mai uttenu posti altimati è ùn travaglia micca in e dumande dumande nantu à a professione.

E donne u so votu

Meryl Streep, inspiratu da l'idea di a film, ammettiu chì nimu hà u dirittu d'amparà infurmazione impurtante, è ogni persona avissi avutu l'uppurtunità di esse intesu:

"A lot di cambiamenti sò cuminciati a realizazione recentemente. U listessu applicanu à i famusi scandali di Hollywood. Questu hè stata silent for too long. E, sicuru, stu prucessu ùn pò micca esse indolente. U tempu chì a ghjente hà iniziatu à acquistà u dirittu di votu, principia solu in i 60. E mi cuntu assai affaciatu chì Steven Spielberg hà realizatu una film nantu à stu piriu di a nostra storia. I hope that the current changes in the rights of women affectu micca solu l'ambienti di Hollywood. E donne, finiscinu i so voce. Ùn pudete micca esse bè chì questi terribbili ti succènu. Ai aghjustatu i periodisti à una di e cerimonii di u Globu d'Urgell, ancu s'ellu a prestazione era assai emotiva. Ma aghju stabilitu. Ùn pudete stà in silenziu quandu i nostri ideali pruvate di pisà in u fangu. Vuliu significà à i persone chì ci sò tuttu motivati ​​da emozioni. "
Leghje ancu

Ogni rolu hè un teste

Per ogni rolu novu, l'attrice hè preparata cun un scrupulousness especial:

"À u primu, mi scantu, ma in a fini, aghjunghje è aduprate u rolu, cum'è un fattu. Sò cuntentu, perchè aghju fattu ancu tanti roli boni. È ogni travagliu novu aghju da esse pruvucatu u mo drittu à u prublemu ùn hè micca un rolu maraviglioso è maraviglioso. U travagliu nantu à ogni caratteru hè unicu. Hè necessariu di entendre è sensu tuttu. L'emozioni sò sempri u più forte, ma ùn ripetinu più. Prima di sta stampa, ùn aghju mai hà travagliatu cù Spielberg prima. Hè un cinematograficu bisognu! Hà capisce tuttu, ellu stessu face muderni incredibbili, è quasi mai pruvate. À u primu, mancu mi scantu. Ma Tom era pronto per tuttu, perchè ellu sapia tuttu. È mi hà fattu più peggiu. Ellu hè micca solu u male, mai! In questa film era u mo capu è u pruduttore, è ancu sò più vechju à ellu. E, anche u fattu chì Stephen hà sparatu assai brillanti ritratti, hè questa film, una di e pochi induve a storia di sta bella donna hè infurmata. È cuntentu ch'e aghju fattu questu rolu ".