Cumu fà un pianu massu?

Grazie à u sviluppu di e tecnulugia di e custruzione, hè averà pussibule di realizà travagliu à scordate è svestendu u pavone indipindente senza avè particulari specialista. Eppuru, avete bisognu di cunniscenza di certe funziunalità di u prucessu relative à a preparazione di a suluzione, à a preparazione di superficia, à l'annunzzione di u pultu ingenu, è cusì. In questu articulu, avemu ripetendu bè raghjoni i punti principali di cumu per fà un pianu massu .

Quante hè necessariu per fà un pianu autonivulante?

U primu stadiu hè a preparazione di u pianu, questu, u pianu, à dì:

È solu dopu a furmazione cumplimentata, hè u tempu d'amparà cumu fà un pianu d'autollivazione cù i vostri mani. Prima di tuttu, avete bisognu di seguità l'urdinamentu nantu à u pacatu di a mistura. A devenza di sti cunsiglii pudete purtà à una deteriorazione in a qualità di u futuru sessu.

Eccu una secuta di l'azzioni apprussivi di cumu fà a terra in l'appartamentu:

  1. In a porta, avemu stabilitu u raportu limitatu.
  2. U mischju prestatu hè chjostru cù strisci, 50 cm wide.
  3. U riduce u sicondu è e seguenti foglie, à u listessu tempu, hè bisognu di nivulamentu di e taglioli previsti cù spatula o ferru.
  4. A furmazione cumpiave hè stata trattata cun un roler à aerea per rinfurzà i bombe di l'aire.
  5. In u pianu pienu è nvestitu, pusendu u polietileniu, è aspittemu u termu definitu per l'abbagliante di pesu autonivulamentu.

Se necessariu, pudete dà u pruprietariu di u pavimentu anticulatu, aspruzzendu cù a rina lavata.