Tiles for stufi e chimneys

Oghje, i caserini tornonu à i stufe è i chimene. Cum'è prima, diprezzanu l'internu, caliu u so calore, fate a casa cusì cusì cusì grande. Tradizionalmente elli stavanu sempri dettu di dicurà cum'è u simbulu di a famiglia di a famiglia, a prusperità è a felicità. Sta tradizione hè stata ghjustu finu à questu ghjornu, stufi è cheminee pruvate decorate cum'è ricca quantunque possibili, cù parechje materiali per questu, cumprese diversi tipi di tessili.

Tipi di tesseri di ceramica per affissà e furnuti

Perchè sti uggetti sò caliati à temperaturi altissima temperanti durante a funzione, u materiale per u so finishing must have high stability termale, forza à influenzi mecànici, grossu persicu (6-8 mm) è struttura di porusità baixa. Tutti issi erietichi sò assuciati da such types of tiles:

I corsi di cunfini è i chjucchi incù terrechi di terracotta hè una prublema più bona cumuna. Questu materiale d'ultimu materialu assai qualità pusitivi, cum'è a reabilitazione di calor cale, dissipazione di calore forte, boni proprietà decorattivi.

Majolica hè una terracotta più refinata, viduta, spessu cù pittura exquisita. À u principiu di u pruduttu in a tècnica di majolica pintava manualmente, perchè chì u tilingu cun una tesela era un grandu lussu. Oghje a situazione hè simplificata, è assai sanu sceglie quì di decoru.

E fustellatrici di granite di ceramica per foglie è chimmi chjappi appareru nant'à pocu tempu, a tecnulugia di a so fabbrica hè abbastanza complicata. Iè, è a cumpusizioni hè multicomponenti. A so struttura hè monolitu è ​​micca porosa, ci sò assai sapuri di culore è texturale, cù u so aiutu, hè pussibule di imitallu terracotta è majolica.

Climaticer de ceramica imitate imbiancatura, tradiziunale utilitate in furnishing furnessi è cheminee in i paesi europei un par de seculi ora. Havi una quantità di qualità pusitiva, a causa di quale hè attivamente utilizata in a vita muderna.