Novi dettalji di u roppu Kim Kardashian: u guvernu di l'ogettu dà una entrevista

Appena, nantu à u rottura di Parigi di stampa di TV, Kim Kardashian parlerà per un tempu assai longu. Oghje, per esempiu, in a pressa straniera, ci hè una entrevista exclusiva cù u sole testimone di l'incidentu - a guardia di 39 anni di l'abdurahman. L'omu hà cumunu cù i mediate a so visione di l'incidentore è dettu quelli di dati di u rottu.

Perchè chistu passava à tuttu?

Sicondu à Abdurahman, in l'Hôtel Hôtel de Pourtalès, unni a stile di 35 anni stalla, un sistema di prublema fermu di sicurezza. I porti à l'appartamenti sò in legno, chì sò furnuti cun un pezzu unicu, chì ancu un novu senza robbitore pò esse apertu. Eccu cumu u guvernu di security guardia di 39 anni hà riferitu à u sistema di security:

"Puderà stramma per voi, ma ùn ci hè nisuna camera in u locu. In u distante 2010, aghju scrittu à a gestione di un memoru, in chì ti dicu chì avete bisognu di cambià i chjusi, aghjunte camere è assai più. Eppuru, i mo proposition ùn truvà micca una risposta. Inoltre, per 6 anni, a password da a porta di l'ingressu hotel ùn hà micca cambiatu è, cum'è sapete, qualcunu pudia avà cunnisciutu. In generale, u sistema di sicurità abbandunà assai per esse chjamatu ".

Nuvelli dati di u rottu

Abdurakhman hè u principale è tistimunianza nisunu di stu mondu desistimentu. Pigliò a notte di u rottu:

"U tempu hè 2:30. Trè omi in uniformi di a polizia avvicinanu a porta di vetrina di l'Hôtel de Pourtalès. Comu es necessariu per l'urdinamentu, quandu i visti, ùn aghju micca cuddà nunda, ma anu dimustratu chì a porta era aperta. Tuttavia, ùn eranu micca satisfied with this, è si cuminciaru à chjamà à elli. I avvicinanu è da esse dichjaratu. Prima, pensu chì era una verificazione di pulizia, ma dopu, quandu si cumincianu a chianta, dumandendu à e video camere, sò avvistu chì era un rottu. I banditi puseru à mè, in terra, ma aghju sappiutu per vede un pocu. Dui avianu disfatta mascarati, è a terza porta un visor di visu. Quandu anu vistu ch'e aghju vulsutu, elli gridavanu ch'elli morse. Dopu fattu quessa, i sicilioti pigliaru una pistola, mi pigghiau e hà urdinatu per andà in a sala di Kardashian. À u primu ùn aghju micca capitu perchè, ma invece quandu tuttu era cundutu à u locu: mi pigghianu cum'è un intresu. Avà sò 100% sicuru chì se qualcunu avianu sbagliatu sicondu u so pianu, anu da esse tombu. Credu chì Kim comprende ancu questu bè.
Leghje ancu

Hôtel de Pourtalès - unu di i più famiglie in Parigi

In u locu induve Kim residiu, famusi famosi com Madonna, Leonardo DiCaprio, Jennifer Lawrence è assai altri a vogliu stà. A strada, l'ultima hè sughjduta di l'istituzione pocu di ghjorni prima di u roppu di Kardashian. L'Hôtel de Pourtalès hè in una bona situazione in a cità è hè cèlebre per i so servizii privati: i clienti pò utilizà un chef o conserge personali. U salottu di l'hotel pruvucarà assai emozioni pusitivi, perchè sò furnituti cù un mobili cari bastanti cun accessori exquisiti. L'hotel hà 11 appartamenti, u prezzu di quale varia di 750 à 15 mila euros per ghjornu.