Exercise cù una fossa di a spina

U nostru spine si attiveghja attivamente à 30 anni. Cumplementu, u metabolismu rallenti significativamente, è l'unicu chì pò mantenite à u nivellu adattatu hè l'esercitu fisicu. Una di e malatie più disastasi di a spina hè una edina. È a sfera di interessu per sta "pesta" hè una di una persona di età medievale, in una manera inattività di a vita.

U sviluppu di a malatia

U discu intervertebrali hè dilicatu, è a regenerazione ùn hè micca pervene per a nutritiona pratica di i tessuti spineali. Nutrition, supply of blood and supply of oxygen, is minimized due to bad habits and hypodynamia. Comu u risultatu, una hernia apparissi in u locu di u disertu borratu. Puderia diventà in ogni parte di a spina (cervica, torax o lumbaru) è cun ogni varietà ndividuali, esercizii di esercitazioni terapia cù l'hernia di a spine sò prescritti individually.

Trattamentu

Sicondu u gradu di a malatia, u paci hè prescribed painkillers. Quasi tutti i trattamenti sò in u lettu, immobbili. E questu, circa duie mesi. Dopu chì i tessuti di a spine sò rienurfati, u pacificu si ritrova chì u so corsetum musculatu hè atruphiatu di modu sclusivo, risultatu in u risicu altru per piglià un novu eddius. Per impidiscia questu, durante u trattamentu quandu deve esse realizatu eserciziu speciale cù una hernia spine in un ritmu lento è sparing, chì, basu, consistenza di piani è esercii nantu à stese a spine.

Eserciti

Esportatu un gruppu di esercizii cù una spina herniata di a spina lumbar.

  1. IP - mentre nantu à a chjera, stinendu i nostri mani, pigliamu i nostri fasgje di a nostra manera. Tentanu mentale u vostru spinu. Allora pigliamu li calzini nantu à noi, è cù a pelvis è e mani facemu movimenti di onda, comu si pruvate di "mette" a spine torna in u locu.
  2. Mani à u latu, e gammi curpati, i turnenu à a manca, è testa à diritta. À l'exhalazione, rilassu u back as much as possible. Scappemu a testa, susciteghja a perchè, a pelvis hè alimentata à a manca, i pedi si sò abbandunati versu a diritta. Faremu a so back.
  3. Dopu avemu adupralli a testa, susciteghja i nostri pierri è lascià. E mani in u corpu, aspraviu, sullivanu a pelvis è manteneu u pesu di u corpu nantu à e spalle. Partì ci andemu in un exhalazione chì cullà u bacinu. Portemu una transizione silande da una pusizioni à l'altru.
  4. U prossimu exercitamentu per trattà una fèrula spinali hè un ghjornu cunte, i ghjinochje sò tirati à u pettu, a capu hè spurtatu finu à i ghjinochje. Cumpressammu a testa e scatula apparinate i ghjinochji à u pettu cun l'aiutu di e mani.
  5. Pene nantu à a larghezza di i spalle, mani in u troncu, sullivanu a pelvis, buttigli strappelli. Ci ponenu nantu à e spalle. Dopu à a risposta inalità, nantu à l'exhalazione, alliseghja a cintina è devenza veloci.
  6. Geniculate circà à u pettu, nantu à u respiru chì tira a punta à i ghjinochje. Partite per esse, i nostri pierri sò più largu chì spalle, ancheghjammi a pelvis nantu à inalazione è risolviu a pusizioni, rilassante a bassa cima. Scopre i staghjunati.
  7. Cundite cù noi, aghjustemu i ghjinochji à u pettu, in asprazione è in exhalazione l'ascendenza di a testa. Chjucu i so capelli. Fasciculate simulemente a nostra pelvis, stendu a nostra manana.
  8. Pigliemu a peri maggiurti, facennu cun mani nostru. Scopre dinò nantu à e spese.
  9. Avemu assicuratu nantu à i cadaveri in i tacchi, e mani stinnilicati in avanti - a pusizioni di l'embriione. Questu esercitivu, cù una fossa di a spina, hè stata fatta da u ioga.
  10. À l'exhalazione avemu trasferitu u pesu di u corpu, in aspra, in l'exhalazione, tornammu in l'embriione. Passemu da una pusizioni à l'altru.
  11. Avemu in tutti quattru. Inhale, nantu à l'exhalazione, circundà u spalle, aspravià, in l'exhalazione chì daveremu, a testa si estende in altizza. Circate a bocca è bend a spalle.
  12. Inspiration chè cullà u bravu mancu è a perna ghjusta, riparà a pusizioni, fala a manu è stende sola cù u pede, tentativu di "avè" finu à quellu possu.
  13. Pigliemu u ghjinochju à a frunti, in aspra. À l'exhalazione piglià a gatta à volta. Repetite parechji volte.
  14. "Vai" mani à a destra, righjunghjendu u puntu estremu è tene di i musculi di u partitu. Turnate à l'IP, stende u brazzu u dirittu è a perna. Ripetemu tutte di l'exercitu 12 à a mane left.
  15. Regresu à l'IP, a pelvis stendi nantu à l'altru, allisu u brazzu è i ghjambi. À l'exhalazione avemu trasferitu u pesu di u corpu per avanziari, in aspettu, in l'exhalazione. Facemu transizzioni fluidi.
  16. Emu ghjunse in i ghjinochji, l'eżerċitu previa hè fatta cù a transizione à i ghjinochje.
  17. U pusessu di l'embriione, stendi a vostra volta. A manu attaccò è rilassate.