Robes di moda - primavera-estivi 2014

A primavera veni prestu, è l'estiu hè giustu vicinu à u cantonu, è avemu bisognu à pensà à chì tendenzi di a moda sò in una tenda per noi in a staghjunali. Cunningly everything - styles, models, colors, combination. Cusì, quale sò i tendenzi di a moda offruti di noi di i diseggituri in a primavera è l'estiu di u 2014?

Moda di culori di i vistimenti di a primavera-estiu di stagione 2014

In questa stagione, a so maestà hè regnata da un culore luminoso. Hè quellu chì hà capaci di dà a vostra primavera ancu più culore. U culore di moda di a ropa in primavera-estiu 2014 serà un tonu coralino brillanti di russu. No menu troppu cercata à u rossu, u ladrone, l'ocre, è ancu a cambrezione, un sannò pacificu.

Rossi rossi pò ancu diventà un favicu in a vostra imagina. Forsi ti puderete applicà un liparazzu rossu, chì hà da scentificà l'esce da a to fàccia è u bonu tonu di a pelle. Di sicuru, disinfettori ùn anu micca riguardu à culori bianchi è bianchi. Induva, senza i classici, se hè cusì harmoniu è in u dumande?

Eppo eccezziunali ùn anu vistu micca solu i vistimenti corti, ma dinò a ropa monocroma cuntrullata. Stima l'oliu, sfumature di fiori giaddi è gialli.

A robba in parechje metalizate conserve a so pusizione da l'annu passatu. In generale, i diseggiani di a nostra imaginazione a libertà assicurata. Ti piace l'impresa florale? Per piacè, a vostra attenza hè rapprisentata faldes, pantalon in vestiti, dicurazioni cù fiori. Una stilosa elegante chì s'assumiglia à un stile marine? E allura ci hè, da quale elettu. U pullover strisce o polu hè una sceglie solu pè caminari.

Roberta di moda per a primavera 2014

Hè difficili fà senza un capriccioso capriccioso di primavera. I mudelli più pertinenti sò u largu di corne di genignu. Inoltre una alternativa degna pò esse un maxi o mini capote. U cercanu assai uriginale trasparenti, o in forma di capanna di campana.

Mudelli extravaganti è inormi cù perforazioni è mantelli senza fasteners. U pani naturali hè u favore di sta stagione. Fans di i classichi puderanu ancu esse di a fossa tinnenti.

Frà una vestizione di moda di a donna in a primavera di u 2014, ancu cù chjocchetti, i chaise longues sò populari. In generale, questu annu, i diseggiani prupone l'elegà capelli, chì sò diffirenzii in u minimalismu sportiu.

Dopu, e capelli di coghju fubbe diventatu un successu di a stagione di vistimenti di moda di a staghjone primavera-estiu. Ogni omu hè ancu amatu di sti braccialini ghjillani-ciuttastanti.

Fate i scarpi sò pertinenti, cum'è stivali-calze, stivali è stivali di demi-tempi . Assicurati parechji elementi decorattivi sò benvenuti - da un mosaicu speculo à spazi metalliche fatale.

Comu pudete vede, u vestitu di primavera di moda in 2014 hè novu prisentatu in tale manera chì ferma solu per cumprà i vostri vuglieti è e posibilità, postu chì l'scelta hè veramente grande.