Chanel - Autunno-Inverno 2014-2015

I coleczioni di a casa di moda Chanel invariabilmente sò maravigliate l'imaginazione, perchè Karl Lagerfeld ùn opera micca solu nantu à a robba, ma ancu nantu à a pruduzione di u spettaculu. Pariate chì u visoru modernu hè digià difficiule di surprise à nunda. In l'anni ancesi, i persone puderanu troppu scandalizatu solu cù l'aiutu di quarchi ghjatelli franchi, ma questi tempi ùn sò longu persu in l'oblit. L'audiudii muderni sò pronti per qualcosa. Ma Karl Lagerfeld hè prestu per sfida à sti parole. Per esempiu, una nova cullizzioni hè statu indicata in u podju, chì in u disignu si parvene ... stucchendu in a buttrega! Fighjate una storia unipochi più detallatu à ciò chì a marca Chanel, cunnisciutu da u mondu sanu, hà preparatu per a tempesta d'oghje è invernu 2014-2015.

Funzione Chanel Autunno-Inverno 2014-2015

A scala di u colore. Prima, discurremammu i culori più cumuni in questa colture di casa di moda. Comu sapete, in questa staghjone di u vaghjimu in a moda, l'ombra silenziate: neutrali, ancu di culori pastel. Ma à a marca Chanel ùn erani mai ristritti, perch'elli in a cullizzioni in addition à l'articuli in i tonalità negra è grisa ci sò ancu luminoso: amardo, aranciu, verde, rosa, violeta. Questa pari hè a scelta bona, perchè una gamma saturata, gustosa, hè assai più appropritie per u lussu grisgiu, chì hè spessu cusì vulgari di pittura cù culori.

Moda. Ancu u chanel Chanel per a tempesta di l'oghje u tempu d'invernu 2014 hà largamente in appruvazioni, in moda è stile, a casa di a moda mantene a vera cum'è sempre. Tutte l'imbiancatura sò eleganti è feminine, per quale tutti amu Chanel. Specificamenti in sta cullezzione ci sò ancu listesse di stile casuale, chì hè assai populari stu cascaru. Ma questu ùn privassi Karl Lagerrefeld di a so gràzia.

Fighjemu a ropa di a cullizzioni Chanel 2014-2015 più vicinu.

Robba più longa. Dopu à u vaghjimu hè digià a tempura nova, ùn deveremu micca scurdatu di capelli o caprini chì ci anu caliu è, sicuru, decora. Chanel prupone e nuvole chjucu è i roche di invernu in tùniche chì eghjanu diversità. Ci sò mudelli in i culori riligatu di u cuticu cuddaru classicu, ci sò ancu listessi mudelli più brillanti di capigliu duppia cù un raffu ugly catchy decorated with patrons geomettichi.

Sweaters. A marca Chanel in u vaghjimu è invernu di 2014 suggerisce ancu cù un colpu brillanti decoratu cù stingiali o culori di gradiente. In moda o mudellu cù un collarè largu, o cù un collu apertu.

Pantaloni. Chanel 2014-2015 ci piace cun una quantità numerosa di trousers, chì raramenti parevendu in e cullezzione di sta casa di moda. Ci sò diffirenti in colori brillanti (u più populari è rosatu) o un incarceramente stylish color madre di pearl, grazie à quale definitamente ùn sarà micca innanzatu in u fieru.

Vestiti. A moda chì Chanel accetta in a tempesta di l'oghje-invernu 2014, in quarchi surprisa è chocante. Per esempiu, vestiti offriti da una casa di moda ùn puderia micca stati postu nantu à ogni zitella. Hè soru cun decorazioni brillanti, rintùfichi di tela, brillanti metalliche è culori di motley.