Calzature bianca

U calzate di biancu sò sempri assai brillanti è freschi. Hè impussibile di stà persone in notti. E ùn importa, stivali o barche. Spécialment popular cun assai picciaghji sò i scarpi bianchi di tacchi bianchi. Dopu tuttu, sò assai succorsu à sfascià a bellezza di i peri di a donna.

Tutti i prosa è cunducini di boni sabbiali bianchi

Cum'è qualsiasi altre calzature, i scarpi bianchi sò i so vantaghji è i disvantages. À i meriti sò attribuiti una bella apparenza, quelli piani pò esse mischjuti per ogni travagliu, è l'altura di u calcariu si pò tocà à e mani, o più bien, à a perra. Dopu tuttu, in i scarpi bianchi cù un talone, a stesa hè visualmente longu. I distavanzi di quelli sapori, paradosgichi quantu si sona, hè u listessu colore biancu. Dopu tuttu, se a vigna ùn hè micca assai ristretta è hà avutu micca difettati esterni, questi cusì ponu sottumettenu di sti disadvantages. Inoltre, i tacchi bianchi di e donne fete u cura di cura. Un altru problema hè a cumminazzioni curretta di toni. Dopu à tuttu, si pensa à pettine cù piu bianca per vèstinu di u vestitu di culore, quandu hà da necessariu un match in ombra, è questu hè difficiule.

Ogni nica serà u pudete sceglie i scarpi sottu a so propria imagen è stile:

  1. I calzi bianchi classici sò adattati per u travagliu in l'Uffiziu. Sò cunfurmati è còmodi, e li gammi ùn anu micca stancu in tuttu. Tali mudelli anu un spessu mediu di un talone è un puntu untu apuntentatu. Hè nutate chì i scarpi bianchi cù u cunclusu mediu sò i più populari trà e donni di età di età.
  2. U pitture bianca nantu à una foresta sò a più spessu usati nantu à avvenimenti impurtanti o cumune tanti. In elli, i pedi pari più alto, è a figura hè più tensa. Tali shoes si vestenu accugliente sia sottu u vestu è seranu stilati cun un vistitu di trouser.
  3. U pienu di i barchi bianchi ùn anu micca perde u so rilevanza. Seranu svolti in u travagliu, in una festa, è in un passaghju per a cità.

Cumu cura pè i tacchi bianchi ?

Se parlemu di calzarii di cudemi bianchi, anu da esse squanditatu cù un pappu di lana di lignu, appicie micca una crema incolata, chì hè specificatu per esse cusì. Dopu assulisce da a crema, hè necessariu di limpinga finu à u glossa.

Sì avete u calzate di calza di u pezzu , ùn hè micca bisognu à fà brusgià cù creme. Forsi queste tutta a brilliance hè persa. Hè megliu aduprà un soffiu di cuttuni umiltatu in latte, glicerina o vasellina di petroleum. Vale di ricurdà chì i scarpi lacati sò teme di cambiamenti di a temperatura è di u friddu.

Mantene i scarpi bianchi aparti di u restu di i scarpi.