Elie Saab Vestiti

In principiu di u 2002, nè carpetta negra pò esse senza l'stili vistutu in vestiti di u famusu scudetto libanese Elie Saab , chì in un tempu pocu tempu hà sappiutu da guadagnà l'amore di e donne di tuttu u mondu cù i so vistimenti luxurii è unichi.

Storia di a marca Elie Saab

Eli Saab nascìu in Libanu. Da a zitiddina, hà assai piacevule à a moda è in furmazione in a costura, ma di piglià un sapognu veru seru in questu area è sviluppà u so talentu in u so paesi nativu era difficiule, perchè à l'età di 18 anni, u ghjovanu si move à Parighja, induva aghjusta i so cumpitenza à a perfetta. In ogni casu, u principiatu di u principiariu torna à a so patria è quì sopra u primu atelier.

A gloria di u mumentu hè vinuta in u designer è vestiti di noite di Elie Saab in 2002, quandu, in i so attire à l'ceremonia di l'Oscar, l'attrice Halle Berry pare. Surely, sta modesta l'òpira maestra di u vinu Burgundy cun una disfatta taffeta è e rutti draperi ùn anu pussutu micca esse scurdati di moltu tempu. In cuntrastu à a fugliusa pesetta, a cima di u vestitu da una muzione traslocu cù u brodure fiurali facia assai inusual. Stu vestitu hè sempri cunzidiratu unu di i più franchi è sexy in a storia di i Oscars d'Amiricana. Inoltre, in questu vestitu, Halle Berry hà scuntatu u so trionfu - hè stata in 2002 chì ella fù a prima attrice nutturata premiata cun Oscar statuette.

Da quandu a moda casa Eli Saab hà sempri evoluzione, è ogni annu prisenta à noi novi cullizzioni di vestiti di noite. No tantu tempu, u designer anu celebrated his 50 anniversariu. Aghju sempre aduprà per creà è accumpagna cù e so idee di moda.

Vesminte di El Saab

Foto di vistiti di moda insegna El (Eli) Saab, amparate cù e caratteristiche principale chì sò stanu in questa moda designer. I so vistiti di vaghjime sò sempre enfaticamente feminine è eleganti, ùn anu micca vulgarità o chjosi. U mudellu di u liganu Lebanese a più frequenza prefè u brodite per stampà in tela, a durazione di maxi à i mudelli più corchete, i nobile tessili fini à mudelli moderni di a industria tessili. Pudemu vede parechji vestiti cù draperi ricchi, sottucartennu assai formule femminile, bordati artighjanali, abbunnanza di biancu, cunte è bizzaglia, treni longu è siluuri femminili, vistiti di pastellu delicatu o, da vede, toni satubili è sfumature.

Cunsiglii ghjorni di u famosu designer di a moda sò scelti da parechji famosi. In più di u vestitu chjamatu di Halle Berry, u designer addieghja a fama di e sughjetti di belle bellezza di Hollywood, com'è Gwyneth Paltrow è Dita von Teese. Casi in ogni scelta di foto nantu à avvenimenti d'altitudine, pudemu vedere i vestiti d'Eli Saab. A Queen Beyoncé r'n'b spessu chose the evening dresses for this red designer for rugby tapas rouges, ma u so vistimentu preferitu, secondu a so cantante, era un vistitu biancu pallidu in u pianu di una sirena, decorata cù numerosi brodiez, perle è un arcu nantu à u corpu. U cantante appareru in questu vestitu a l'estremu di a film "Dream Girls" in u 2006. Un'altra famosa diva chì Rihanna appareva nantu à a reta grafica "Grammy" in u 2010 in un vestitu biancu nè, decoratu cù un collu forte è i piumi in a parti suprana è una faldita cù draperi exquisiti chì salizzanu i cadenti di u cantanti.

Clienti freti di vestiti di sera cù u moda di u libanariu sò ancu reale. Allora, a Regina di Jordan Rania, a Duchessa di Lussemburgu Stephanie de Lannoy, a Duchessa di Monacchia Charlotte Casiraghi, hà ripetitu dichjaratu l'amore per a robba di stu designer.

E vistiti di Elie Saab sò perfetti per eroine in film. Ricurdativi almenu una bella prima maestru biancu pallidu biancu cù broccoli è bugle, chì hà purtatu à u so sposu Blair Waldorf - l'heroina di a famosa serie di giovani "Gossip Girl".