Kornik cù carne è patate

Kornik cù carne è patate hè un platu diliziosu, gustoso è fragante cun un succulente rinchjus. Scupremu cun voi ricette per fuglià un cacciu cù carne è sorpresa i vostri parenti cun un pastu maravigliu.

A ricetta per un kurik cù carne

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Avà ti dicu cumu di coccu una curdone cù carne. Sò cù u iogurt di grassu è aghjunghjia l'oliu cremosu frescu, frettu in un bagnu di acqua. Poi pour a farina in porghjechi è amassi a pasta non peggy.

Intantu, purtammu patati è tagliate cù pudè. U bombe chjaramente ghjustu è a vitedda hè lavata, secca è tagliata in pezzi petite. Avvicinendu a massa chì dividissimu in pezzi chjuchi è fracciate in un cake flat.

In u mediu avemu spianciatu una piccula carne, aghjunghje sali, accumpèvule a carri cù cipudioni, è avemu alluminatu un patate nantu à e cipudine. Lubricate u rimplante cù l'oliu, formuleghja crutone chicchi cù a carne, cullizendu a pasta da l'arme è fendu un pirtu pocu à a cima. Scambià i tufone nantu à una biscuttata grezzata è aghjunghjela in un forno à un bonu coloru ruddy.

Kornik cu carne di rossu è pollulu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Lavoru u puddastru, fogghjulu in acqua salitu, pigliate cù cura di u calchinu, fate pocu, trasfruta u pene in fette, è rinfriscà a carne restante da l'ossi è chop in pezzi. In 50 ml di brocciu di pollulu aghjunghje crema, muscat di terra noce e fogghjone nantu à u focu dèbitu, cusì esisti da a mità di u liquidu. Allora aghjunghjenu un pappulusu, un zitellu di limonu di pocu è fate a carne. Rice hè lavatu, foggiu finu à a mezza pratica per 3-5 minuti, rilivati ​​à un colander è lavatu cù acqua fridda.

Poi pour un calzino di pollo in a ciaretta, pozzu arriccà, un munzunu di verdi è cocilu bè per un'altra 5-7 minuti. Cusì, fate frasi l'ova dura, puliti è finamente chop. Passer in u butcheru di tàvule cunglinda, dopu aghjunghje a crema agria è stufa finu à oghje.

A maiò parte di a prova hè rivolduta in una strata è colpi nantu à una pappaglia. In u meziornu pusanu a mezzo di u risu, da un pocu ova, u pollo è i funghi. Poi ripetiri ripetutu i capiglius in a listessa sequenza, fate u riburricu cù una pianta di pasta di scogliu, currezzione currettamente di i vignali è aghjunghjela à 220 gradi finu à prestu.