Canape cun u jamone

Canape - un appetizer simplici è diliziosu, a preghjudizzione curretta chì quellu di decorerà ogni banquet o di buffet. I canapés correcti sò stati apposta per un muzzicu u rapprisentanu un aperitivu, o un pranzu per l'alcoolu in forma di una fraccia di pane cù a vostra base comiice favorita (carne, pesce, pepelli).

Unu di i tipi di canapè più populari è canapè cun u periculu, l'ingredienti per un piacè sò sò sempre sempre in a frigoristica, è u tempu di coccu du 5 à 10 minuti. I più ricumpiti di canapè cun u periculu sò cupbi in stu articulu.

Canape, u quagliu è u pervedu

Canape cun u furmagliu è u pervedu, cottu in una manera rustica, vi sorprenderete cun un gustu pocu cum'è cù l'apparenza simplici.

Ingredients:

Per abastelu:

Per a basa:

Preparazione

Mettite u furmagliu, crema agria è mustarda cun un mezcladoru. Pudemu u pesu nantu à una finita di baguette fina, chì, siddu si vulete, pò esse fruttu. Aghjunghje diffuse u pullinu perchinu finamente. I nostri canapes si sò decorati cù fette di pezzellu, pepino o d'alivi.

Canape, spetu, cun u pervedu

Pudeti in a preparazione di canapes sò abituati usati per dà u platu un apparenza originale, è i nostri canapè nantu à spetu cù u perutu, i gambelli è l'oghje si sorprendenu micca solu cù un servitu interessante, ma ancu cun un gustu interessanti interessante.

Ingredients:

Preparazione

Furmà è patevule, l'ova di ganso e codornices, l'ultimi trimati in circles. Pusitondu pezzi di u jamone è l'olii nantu à una retappa fina di pane, da inserisce u brochetto è ponite u capu di a cammara prima, da quì - l'oliu è da a cuda. Get canapé originale è diliziu. Bon appetit!

Canape, cun u jampe di Parma

U parcu classico à u ham di u nord-italianu hè cunsideratu cum'è melon è fichi, cusì ponu propugnà à pamperemu cun canapa cù u zappadoru Parma, senza violà i "classichi di u genre".

Ingredients:

Preparazione

I tomba sò chjappi à a mità è frittu cù oliu d'oliu. A fica hè chjappata in 4 parte, pigliate a buccia. In un pezzu separatu, mischjà u so bleu, ciupercius e una culloca di l'oliu d'aliva. Nantu à a cugliera di corta, aghjunghjia una farra di pappella, da quì (cun ​​u bordo) pusau una cullizzioni di moltene di furmagliu, à seguitori u fossi rossi è i fichi pelle. L'arragnu. Vi siramu nantu à tastu cù l'oliu d'oliva è u meli.