U stagnu di Buenos Aires


Chili hè un paese di incredibbili cuntrasti è una natura stupendu bellezza. Unu di i paesi cchiù peculiarii in u mondu hè a casa di volcani majestuosu, geyser, praia biancu è unipochi isuli. Inoltre, nantu à u territoriu di Cile è situatu unu di i grandi laghi di u cuntinenti - u Lavu di Buenos Aires. Parlate più nantu à questu.

I fatti interessanti

Se vi vede à u mapu, pudete truvà chì u lavu Buenos Aires hè nantu à a cunfini di dui stati - Cile è Argentina. Hà sorpresa, in ogni di queste paesi hà u so nomu stessu: i chilieniani chjamanu u lavu "General Carrera", mentri l'abitanti di l'Argentina fierymente chjamanu "Buenos Aires".

U lago accupa un territoriu di circa 1850 km², di quale 980 km² appartenenu à a regione chilena di Aisen di u General Carlos Ibañez del Campo, è a 870 km² in a pruvincia argentina di Santa Cruz . Hè nutate chì Buenos Aires hè u sicondu lagu più grande di u Sudamerica.

Qual'è altru interessante nantu à u lavu?

General-Carrera hè un grandu lagu d'urigine glaciali chì flussi à l'Oceanu Pacificu via u Baker River. A prufundità massima di u lavu hè di circa 590 metri. In quantu à e cundizioni climatichi, u clima in questa zona hè moltu frastu è ventu, è a costa hè in particulare rappreżentata da i scoglii altìssimi, ma questu ùn impedisce a furmazione di picculi villaggi e cità nantu à e ciumi di Buenos Aires.

Unu di l'attraimentu principali di u lavu, per ellu chì migliori di turisti annantu à l'annu venenu à Chili, hè a "Culleu di Marmura" - una isula custituita da formate minerale di tonalità biancu è turcu. In u 1994, stu locu ricivutu l'statu di un Monumentu Naziunale, dopu chì a so popularità anu da ricumpinsalla. Quandu u livellu di l'acqua hè pocu, pudete avè admira stu fenomenu naturali unicu micca solu da l'esternu, ma ancu da l'internu, chì viaghjanu in barche sottu rocks màggichi culuriti.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u Lago Buenos Aires in parechje manere:

  1. Da l'Argentina - in a nazione 40. Era questa strada chì seguitò u scientist Argentine, u espluratore Francisco Moreno, chì hà scupertu u lavu in u XIX seculu.
  2. Da Chile - à traversu a cità di Portu Ibáñez, situatu à a riva di u Cunaghju di u General Carrera. Per un bellu tempou, l'unicu modu per arrivà à u lavu travaglia di u cunfini, ma in l'anni 1990, cù l'apertura di a strada Carretera Austral, tuttu cambiò, è oghje qualcunu pò alcuni quì senza prublemi.