Teatro Colón


I paisi di l' Argentina anu sempre avutu ardenti admianti di l'opéra, per questu ùn hè micca maravigghatu chì era in Buenos Aires chì l'Opera House di Colon hè stata fatta. Hè l'orgogliu di u paese è u centru di a musica classica in tuttu Sud America.

Storia di u Teatro Colon

Dopu à u centru di l'anni cinquanta di u XIX seculu, in Argentina hà stata un rapidu crescita di a popularità di l'opera. Ogni annu una larga quantità di produczioni sò accaduti quì, chì sò visitati da l'omi è rinviventi di u paese. Per quessa chì ùn hè micca surprised chì l'òpera hè custruita in Buenos Ayeres. L'autori di u prugettu eranu l'architetti Vittoriu Meanu è Francesco Tamburini. A custruzzioni principia in u 1889 è arraggiò durante parechji anni di causa di a morti di i primi dui architetti è u patronu principali di u prugettu, Angelo Ferrari.

L'ultimi stages di a custruzzione è di i decorazioni di u Teatro Colon aghjunghjenu un altru especialista in l'architettura - Julio Dormal. A apertura di u teatru rinovu era tempuatu per coincide cù u 200 anni anniversariu di a statu di l'Argentina è hè stata eventuale u 25 di maghju di u 2010.

Stile architettonicu di u Teatro Colon

L'audizione di u Teatro Colon hè designatu per 2500 persone. In più di u salottu principalu, ci sò parechje chì ponu accade àutri 500-1000 espectadores di stagione.

Per l'internu di u Colón in Argentina hè carattarizatu da eclecticism, in quali elementi di stile di u Renaciali predomine. L'internu di u teatru Colon hè distinatu da u so lussu: i seiori di velu russu di l'auditoriu cunna perfezione cù l'aciclatatu u doru di i so pareti è u te. Eccu avere vistu i più belli specìfichi, tipici di tali interiors:

Cumplementu l'internu di l'òpera Coni Colon in Buenos Aires busti di famosi cumpusituri:

L'architetti trattaru ancu a cura di a cunvenzione di l'audienza, mette i posti di i posti à una distanza considerablee di l'altri. Ancu i ladies in vestiti spaziale ùn pò micca troppu preoccupatu di a so cunsulazione.

U repertoriu di u Teatro Colon in Argentina presenta travaglii classici. Avanti populari sò l'opari di i maiori cumpusituri russi.

Cume si avvicina versu u Teatro Colonna?

U Teatro di Colón hè situatu in a parti orientali di Buenos Aires , quasi a l'intersezzione di Cerrito è i riteni Tucuman. In 200 metri da ellu hè una stata di u Tucuman, chì ponu esse acquistatu in u bus 23A. À un passaghju di 5 minuti da u Teatro Colon hè a Stazione di Metro di Tribunale. Pudete truvà nantu à u ramu D.