Jardinu japunesi di Buenos Aires


In a capitale di l' Argentina, ci sò assai parchi è giardini, induve non solu l'abitudini nativu, ma ancu l'invitati di u paese vi tenenu u tempu. Unu di i più ghjurnati interessanti è belli di l'Argentina hè u Garden Japanese Garden.

Infurmazioni ghjugna

Hapones (un altru nome per stu locu) hè u più grande com'è giardinu fora di u Giappone. Hè situatu in u distrittu di Palermu di u Parque di Tres de Febrero .

A so apparizione in Buenos Aires, u giardinu à l'emperadoru japonesi Akihito (chì in quelli ghjorni era sempre un prìncipe) è a so mòglia Mitiko. L'apertura di stu cantonu di a cultura japonaise in l'Argentina hè stata timida per cuncorda cù a so visita in u paese in u 1967. Doppu lu Giuvanni Ġappunese di Buenos Aires fu visitatu più d'una volta da l'altri capi di u Paese di u Rising Sun, è in u 1991, torna visita Akihito, ma digià com'è monarca.

Architettura

U prughjettu di u Garden Buenos Aires u Giappone hè un canon japonese classico, chì u so ghjustu hè l'armunia è u equilibriu. In u centru di u parcu hai un lagu artificiale, i banche di quale sò assuciatu da dui ponti. Unu di elli - "divinu" - simbolizza l'entrata à u celu. In u lavu ùn sò carp è altri pisci.

A distanza di l'acqui hè una piccula cascata, u murmuriu di quale seduce è calme l'invitati di u giardinu. A cultura giappunisa hè accentuada è l'architettura: campane, sculture è lampi di pietra, hà utile di rienpene à i più impurtanti.

A flora di u giardinu si captivanu cù a so diversità. Eccu, cù l'uratorii americani, i rapprisintanti tradiziunali di i pianti in Japanese sò cunvivanu perfetta: sakura, purple, azalea, etc.

Cosa da vede in u Garden japonese di Buenos Aires?

In u territoriu di u giardinu sò parechje facilità cum'è:

Cumu truvà un attrattu turisticu?

U giardinu japonesi si trova in u Parcu Tres de Febrero in Buenos Aires . Pudete ricevemu cù u busu №102A, seguite per vultà l'Avenida Berro Adolfo 241, andate bisognu di caminariate un pocu (2-3 minuti).