Basilica di Nostra Signora del Pilar


Unu di l'edificazioni religiosi più antichi di Buenos Aires hè a Basìlica di Nostra Signora del Pilar. Sta cattolica ghjesgia fù custruita da i monumenti di l'Ordine di Recoletos in u 1732. L' attrazioni hè localizzata in a piazza di u nome di San Martino di Tours è porta u nome di u santa più venerata in a cità.

Chì ci hè interessante nantu à a catedrale?

A custruione di a chjesa era custruita in u stilu baroccu, è poi pittatu in biancu. U locu centru in u tempiu hè a statua di a Santa Vergina di Pilar.

À a basilica urdinatu un museu , cullucatu una cullizzioni di documenti storici è i vechji libri, utensili religiosi è vestiti di l'assistenti di a cattidrali, in quantu numerosi sculture di i santi.

Visitatori à a Basìlica di Nostra Signora di u Pilatu sò permessi di scenderà u campanile di a chjesa per inspeccionà è e circundante. A prossimità di u marcatu sò u cimiteru di a cità, u centru culturale è u palazzu di ghiaccio.

Cumu visità u tèmpiu?

Pudete ancu à a chjesa piglià u metro. L'stazione più cercana di Pueyrredin hè di 15 minuti. Ci ponu esse acquistatu da l'autobus Nos. 17, 45, 67, 95. Tuttu tutti si firmanu vicinu à a catedrale. E i amatori di viaghji cumunu vi vinu quì per taxi o un vittura cumprata .

Pudete visità u principale santu di u mondu religiose di Buenos Aires tutti i ghjorni da 10:30 à 18:15. Tutte e visite sò liberi di carica. Quelli chì vulete ùn pò micca simplificà micca inspeccionà a catedrale, ma ancu visitate unu di i servizii chì i curotti di l'altri curdevuli.