Museo Storico Nazionale di l'Argentina


Hè megliu capisce u passatu di u populu argentino, visitendu u museu storicu Nazariu di l'Argentina. Hè situatu in u famusu parcu di Lesam , in u distrittu di San Telmo . Stu locu hè sempri attrattu per i turisti, è hè stata per questu scopu chì l'exposition museu hè stata abitata.

Storia di u museu

Originamenti, u Museu Storicu Nazionariu di l'Argentina era locu induve u Jardinu Botanicu di a cità hè oghje . A fine di u XIX seculu, fù fundatu da l'u Mayor di Buenos Aires - Francisco Sebeur. U scopu di stu museu era di ricreà u spiritu di l'era passata à rinfurzà u patriotismu di a pupulazione.

I primi esposi eranu l'articuli persunale, l'elementi di mobili, strumenti musicali di quelli chì battenu per l'indipendenza di l' Argentina . E discendenti di a Rivoluzione di Mayu circà dumandà l'artefatti per esposizione in vechje chjosi, atticchi, mansioni abbandunati.

In u 1897, l'esposizione si traspubbia à un spaziu più spaziu in a zona popular di Buenos Aires, induve hè sempre. 30 salotti di l'exposition, una biblioteca, più di 30 impiegati à l'annu passanu da l'euru di a cità, micca menu di 1,5 milioni di pesos Argentine.

Chì vedi in u museu?

Tutti i scoli studi argentini cunniscenu i nomi di i rivoluzionari argumeni, chì e cose sò esse exhibiti in u museu. Sò Bartolomè Mitra, Candido López, José de San Martin , Manuel Belgrano e altri. Quì pudete vedere i so antichi ritratti, litografie, libri, bandieri nazionale, pittura, uniformi militari è varii armi.

Cume accade à u museu?

Pudete truvà à u museu storicu Nazionale di l'Argentina, situatu in Lesam Park, nantu à una di l'autobus Nos. 10, 22, 29, 39.