Tara Reed in New York Street hà scandalizatu i passatori per a so predanti

A stessa actress americana Tara Reed di 41 anni hè raramente prisenta nantu à scrini è in magazines. L'unicu locu duve pudete vede faciule quì hè issa nantu à a strada. L'altru ghjornu, i paparazzi hà pigliatu una seria di ritratti, in quale l'stella di a Pie americana caminava cù u so amicu vicinu Charlie Brown.

Tara Reed è Charlie Brown

Visita una gioielli in New York

Aieri, nantu à a strada di una di i cità più grandi di New Jersey, Tara Reed, una stella di a pelicula, passò per via in paesaggio cù u so amicu struitu. Quandu i paparazzi anu osservatu, a coppula ùn solu ùn hà avutu una parolle dolce cù l'altri, ma ancu visitate parechji vendi prestigiosi, una di quale era l'uttellu di vetrina Cartier. In ogni casu, questu era micca u più interessante, assai passiati, cum'è i fanelli, eranu scumintati da a manera chì Tara s'assumiglia. U fattu chì l'attrìghjia suffrissiunà l'anorexia ùn hè dubbitu, perchè secondu stirà di data, u so pesu ùn sia più di 40 kg.

In quantu à a vistita, per un passaghju, Reed hà sceltu una corta à culore T-shirt chì era purtatu in u so corpu nùmanu è un mutandine strappeddu cù fori. L'imaghjini di a celebrity hè stata supplementata cù i scarpe sportivi rosa cù spine, luguru è un saccu di u LOUIS VUITTON. Charlie, chì hà fattu a cumpagnia per a stanza di stampa, hè ancu vistutu per un passaghju in un ghjocu di jeans è denim jackets, è ancu t-shirts di culore grisu. Da l'accessori nantu à e celebrità pudete vedere i luguru di soli, un parighjetti di braccialetti è i persone verdi. A cosa più interessante hè chì Brown hà ancu bellu astuta, ma cumparatu à Reed, ùn hè micca cusì ovvidu.

Tara ferma assai finita
Leghje ancu

Tara ùn pensa micca l'anorexia

Malgradu u fattu chì Reed hà sempre statu assai slender, ultime una anorexia hè più sospetta di u so. Cume in una di e so entrevista, l'attrìzia hà dichjaratu:

"Aviate aduprate l'impressione chì i ghjurnalisti ùn anu più nunda di fà, cumu per discutiri. Emu piacevule è ùn pensate micca chì aghju aghjustatu o qualcosa di quessa. Iè, ùn aghju mai statu cumpletu, ma à a listessa ora a vaddi di muriri di fami per morte. Hè solu chì m'have statu nzignatu da a zitiddina à manghjà in modu bè: ùn mangiu micca dolci, frittu è grassi, mentri vintetuli è frutti si cuntenenu in cuntattu. Inoltre, ùn ti micca scurdatu di bè. Hè l'acqua purificata chì deve esse in a dieta di ogni persone, è in una quantità micca menu di 2 litri per ghjornu ".
Tara Reed in New York