Cumu scrive un ranuni?

Frog. I paesi anu sviluppatu una attitudine ambigua capu sti animali anfibii. Qualchissia hè teme di elli, qualchissia hè aggradèvule, ma di certi cumbusi abbunnanti ùn mancani senza attinzioni. Pigliate, per esempiu, u folkloru folklore - i grenze parevani in quasi ogni u conte di fata. E quantu si pigghianu e li credenze esisti nant'à stu tema. Allora, parechji sò sempri cunvinti chì, se ti piace un saporfu, tandu i fèrminu pareanu nantu à u vostru corpu .

Ma oghje micca questu quì, avà avemu da amparà à scrive stu immobbilmente utile, manghjendu un gran numaru di moschise, midges, braccieti è altre pesti, ani anfibii. E cuminciassi a nostra lezziò cù i disinni simprici, chì riclamà i ranni amici è amici, familiarii à i nostri zitelli in caricatura è fàuli.

Cumu scrive un ranuni per i zitelli à u lapisulu?

Esempiu 1

Rhune bella, amatori è sollurdutu, tali dibuzzioni seranu aiutu à fà l'attitudine curretta di u zitellu à l'animali è a natura in generale. Perchè, cù pregiudiziu, intarvallu cù u zitellu in u prucessu, preparanu tuttu ciò chì avete bisognu, cuminciamu à scrive.

  1. U primu chiaru in a cima di u fogghiu hè un ovale - serà u capu di una frog.
  2. Allora pudemu pintà l'animali cu l'occhi.
  3. Avemu bisognu à scrive un tronu, è ùn ne scurdate micca di u surrisu è di qualchi spazi per a plausibilità.
  4. Dopu à questu, avemu da sturianu studià i peri di fronte.
  5. E, sicuru, a trustazione. Segnu a seguita cù a scatula, soprattuttu se cullate un ranu per a prima volta.
  6. Aggiuncate parechji spots di u tuttu u corpu è pigliate una foglia di u liqueur.
  7. Quì, in fattu, u nostru ranger-vaghjime hè prestu, cum'è pudete vede, era faciule è simplice di sculaccià. Aggieghjanu culori brillanti o fate l'oghje u rispunsevule à u zitellu, perchè certe ellu cum'è una occupazione.

Esempiu 2

Avemu da continuà à migliurà i nostri sapè è cunsece qualcuna classe maestra, cumu fà una ricca di cartoon in un scheletru à u passu.

  1. Ai cum'è l'ultima volta, avemu da cumincià cù un capu e ligne assistenza axial.
  2. Avà scrivemu u corpu è i contorni di i pedi.
  3. Dopu quì, fucalizza nantu à a faccia: pigliate l'ochji di a sambuca, un sorellu dilicatu amicu, curre a forma di a testa.
  4. Pigliate quattru archi - questa serà a pana di fronte, piglià cù cura e ponti.
  5. Partendu da i contorni aux auxiliaries predefinitu, aghjunghje i peri trascorsi.
  6. Correghjani i sbagliati è anche i linii auxiliarsi.
  7. Allora ci hà capitu cumu per scrive un altru cane di fata per i zitelli. Ci hè un affare di picculu - per aduttà a nostra òpira maestra.

Esempiu 3

Dopu un bonu furmazione pudete aduprà una cumpitenza più cumplida. À u primu preghjudiziu, pare chì ùn saria micca fà sapellu chì prupone un sapone di a ghjuvanza cù un pezzu pò esse scontru vicinu à un piste o in un foresta. Ma puderà fà sapè fà questa cumpagnia se seguite e nostre urdinamentu.

  1. Accuminciamu cu debugginu i cuntorni di u nasu di u capu è l'ochju.
  2. Pigliate un filu di back, una pute di fronte è mandibula.
  3. Ora cuncentranze nantu à e atticcius: i petti trinche è e pane hè stata posizionata, perchè chì u capiu hè vicinu à fà u so salto più longu.
  4. U nostru passu hè un pocu toccu finitu nantu à e atticci di u pianu è di u zianu.
  5. Dduce ghjè l'ochji è schematicamente capisce u curcu nantu à u corpu cù una linea curve.

Per pittura tali criatura anfibia, hè megliu aduprà culori cusì vicinu à u culore naturali. Ùn àbbia paura di mischjà culori, aghjunghje petite chjassi è ùmmiri, dopu avè un spessu, vi vede chì a vostra randosa hè diventata cum'è un veru.

Inoltre pudete vede nantu à a nostra situazione cumu fà moltu una granota di plastica.