Preghiera a Mosè Murin da a borrachezza

San Moses Murin prova chì era mai statu tardu per svià di a strada di a vità passatica. Era un servitore, ma per a morte entre i so propii, u maestru mossi. Mosè hà attaccatu à i latruli, diventonu u so capu. Hè necessariu di diri, troppu sangue hà spulatu da e so mani, è per esse rinfuzzatu chì u robu ùn puderebbenu fà senza alcol.

Murin significa Etiope. Mosè era un servitore nìvuru, è divintò un santu cristianu per i cristiani catòlichi è ortodoxu. Quandu Diu hà chjamatu à u repentimentu, è Mosè, allughjà i so "culleghi", andò in un monasteru desertu. In seguitu, intrì in una cellula di l'ermita, induve ghjornu è notte ne chjaru làcenu per quelli chì averebbe ruvinatu.

Avà, ammirendu cumu hà sappiutu à superà u diàvulu in ellu stessu, Mosè Murin si leggi preghje per drunkenness. Ma a curativi è u pirdunu di Diu hè stata cun elle assai ...

Mosè era turmentatu da l'indulgenza, l'abusu carnal, i pinsamenti dolci, u craving for alcohol - u passaghju sinful per un pezzu longu urgeu per "riformulà" è tornanu.

Quandu recite una preghiera à u Moncu Mosè Murin, ricurdate cumu si praticà i so piccati.

Prima, Mosè pruvò à guarisce, lighjendu a notte sana prima di l'alba di a preghiera, ùn chjusu i so ochji è sughjurnò d'un persone. Allora sei anni passanu.

Allora pruvò à rinfurzà u so spiritu per issi veloci - Mosè hà dicisu di portà a so carne in cunsigliu di un omu sàvutu.

Ma ùn aiutò à scunfighja u diabolu. Mosè Muri hà seguitu i cunsiglii di un antru elder. À a notte, ellu cullò i sopranimi di i disirtura e, omucciate, torna torna pusendu à l'intrata à a cellula.

Cusì, Mosè circunsenu u perdonu da Diu per i so piccati.

Quandu pricava à Mosè Murin, ùn si scurdate di ricurdà a so misericòrdia. À esse in a cellula, era attaccatu da i latrunti (quandu sò i so seguitori). Ma Mosè l'hà desarmatu è i lasce, perchè ùn prumesse mai per fà per fà per dolce à nimu. I riclami anu ricunnisciutu u so Mosè è anu surprised à i cambiamenti, ancu pentenni e eventualmenti divinni monacu.

Allora parechji autri villani, ammirendu è davanti davanti à a santità di Mosè Murin.

Ora di San Mosè - e ellu vi darà forza per sparà a dependenza di l'alcoolì.

Preghiera a Mosè Murin