Perchè u cane fiava a lingua in u calore?

Spessu si pò esaminatu a quistione perchè u ghjornu allora a lingua in u calore, perchè ùn ùn hè sempre bella. Ma per questu cumpurtamentu, l'animali hà e so propiu razze.

Funzioni di l'organizmu canino

A pirsuni di ridivanu di sopra sopra cù sudu. Cumu, pudemu dì, avete furtunatu. Ci sò glubbuli suduri in una persona, ùn hè micca necessariu sparisce un esforzzione per affruntà u calore insufrible. Ma i cani annantu à u corpu - là di grassa, sudore solu ùn pasà per ella. Per quessa, i glutine di sudore in i cani sò situati solu trà i punti di l'ochji è a lingua. L'aria hè assai picca per facilità è aghjurnà u prucessu di scambiu di scambiu, u ghjocu spessu pruteghja, sguassà a so lingua. Per un amicu di quattru pattini, questu hè praticamenti l'unicu modu per esciute u calore.

In più di i ghjorni per ghjornu, u ghjovanu respira cù a so lingua sguassate, se l'emozioni scorcia, o durante l'esercitu. In quessi casi, a temperatura interna di l'animali hè risurrezzione è a furmazione fora di lingua si aiuta di vultà a temperatura di u corpu à u nivellu normale.

Cumu aiutà à l'animali in una tempula cálima?

Per aiutà à u ghjacaru per affruntà u calore, vale a pena aghjelo à un pocu di regule simuli:

  1. Oghje chì u ghjacaru spessu sottumessi a lingua, deve selezziunà selezziunà selezziunà u fogghiu da a petra. U so designu deve cuntribuisce i funziunamentu di a termoregulazione di u ghjacaru è ùn impediscenu di sguassà a lingua.
  2. Ùn hè necessariu caminari cù un cane in u stessu calore, un amicu di quattru pate cù più gioia ghjiru in u sutra o à a sera chì u sole ùn hè micca cusì attivu.
  3. U ghjocu deve sempre un pappaddu cù l'acqua fresca è fresca.
  4. Se a petica hà l'uppurtunità di nàscita in qualcuni stanza, serà felice cù u ghjocu di divertente è a friddizza invelligante.

Sapendu chì u ghjubile si stalla a lingua in un forte forte, pudete notà à tempu chì a pisa di u soprappreghju, è aiutau à trattà cù u calore senza cunsiquenzi sfaguate.