Epilepsia in i cani - cumu di ricunnosce a pruteghja periculosa in una animali?

L'epilepsia in i cani ùn hè micca menu riesciuta ca una malatie simili chì si sviluppa in l'omu. Cum'è qualsiasi maneurie crònica, esige un seguimentu constantemente è cura di selezzione di un furmatu di trattamentu chì prulate sintomi è migliurà a qualità di vita.

Epilepsia in cani - causa

I cani sò più predisposed à sta maladie chì i misgi, i fritte è i cobardi. U pruprietariu di un animali chì hà cunnisciutu cunniscenze si averebbe sapè ciò chì hà causatu u prublema. I causi di l'epilepsia in i cani sò diverse:

Tipi di epilepsia in cani

U meccanicu di u cursu di a malatia dependa da a spezia chì si trova in un cane particulari. Ci sò e forme primariu è secundariu di disordine neurologgicu cù cunizzioni. Erranti di epilepsia in i cani di una natura primaria sò chjaramente definiti:

  1. L'epilepsia "True" si trova in animali chì vive cun un cane sick and related blood. Hè una mutazione genetica, perchè accadi à a primi anni. U primu attaccamentu si prisenta in l'intervalu da parechji mesi à 2-3 anni.
  2. L'epilessia congénita in i cani hè cumunu trà e razze, cum'è u pane, pichjoli, collies, pughjili, cumpagnie irlandesi, St Bernards, pastori e unghji spanner .

U forma securità di a malatia si trova per fatturi external. Questu significa chì a petite ùn era micca predisposti à a so di nascita, ma una di e malatie infeava cusì debilitava i sistemi immune è nervoso chì anu sottu attaccu. L'epilepsia esercitiva in i cani hè generatu da unu di i fatturi chì seguenu:

Epilepsia in cani - sintomi

Certi di i signalli sò manifestati in anticipu, chì dà l'avventura per impedisce a manifestazione sana di un attaccu. In una salute sana, l'aspettu ùn hè micca impositu, perchè ùn pudere micca fà un ochji invicchi. Signs of epilepsy in un cane accumincianu cun unconsciousness è una sorta à l'appressu, è in seguità i sintomi sò scritti in questu ordenu:

Cumu l'epilepsia manifest in cani?

Perchè l'invistimentu pò durà da parechji seconde à 20 minuti, a manifestazioni di a malatia afecta a petite in modu diversu. Sapendu cumu di determinà l'epilepsia in i cani, u cumunciu hà caputu ciò chì hà intesu:

  1. A maiò parte di stà abbandunate da e persone sottu à u lettu o in un locu fridescu. U cane pulla i so ochji è a cuda, chjusi, senza avè capiscu ciò chì succidia.
  2. In cunfine cù i cìlieglie hè fatica: un attache fundatu annantu à u so scuru di l'energia.
  3. U statutu di l'affettu chì provoca epilepsia in i cani pò causà à masticari una persona, ancu s'ellu hè familiar cun ellu.

Seizures epileptichi in cani

Seizures consistanu di trè pezzi, ma solu dui di elli permettenu di firmà a malatia. À u primu, l'usu di qualsiasi medicazione pò esse micca travagliatu: a petite devendia o bien continuamente piglià a medicina, o ricivete simpatomamenti. "Cosa da fà cù e pesti epileptichi in i cani" - a risposta à sta quistione dipende à a scena è sintomi di a malatia. Veterinari classificanu com'è:

  1. Aura di un inseme. Aggiuntariatu forte di u statu di salute è l'aspetta d'ansietà. Un canu ùn pudete refuse l'alimentu o l'acqua, fate l'imbusca è spince quandu u passaghju.
  2. U staditu ictali. Ci hè una perdita di a cuscenza è una cascata, perchè e membri di l'animali sò a petra, è a testa hè spartata. Duverebbe per u fattu chì e moveri si stinfinanu è friddi, pari chì u cane ghjova.
  3. U postictual stage. Quandu l'attaccu pòrtanu, u cane hè persu in u spaziu. Puderia temporariamente apicultori o si sorda.

U cumpurtamentu di un cane dopu à un attaccu di epilepsia

A cundizione di a robusta 30 minuti dopu l'attache è depressing. A cunsensità è e crescenu di l'energia privene u ghjacaru di a vulintà: l'appetite à u zero, ùn ci hè micca esprissioni di emozioni à u maestru, è a sullena fa chì l'animale sò allurbu allora dorme. I sintimi di un attachete epilepticu in un cane incuraggiamu u patrone di pensà chì a cume principal chì hà bisognu hè cura è cunsulazione. Se stumbles nantu à l'uggetti, ùn avete bisognu di gridà per ella.

Cumu aiutà à un cane cù epilepsia?

Se a stagione dura più di 30 minuti, u cane hà bisognu d'aiutu di l'aiutu di specialista. Ùn importa chì forte curazione per l'epilepsia in i cani hè, un attacu seriu pò conduce à morte. In ogni casu, u patrone pò aiutà a pet da forza. U algoritmu di primi aiutu per i cuncessione include:

  1. A piazza propria di u corpu di u ghjacaru durante a paralisi epileptica. Un capelli chjusu o una tavola piumetta si deve esse sottu à a testa. Siccomu l'animali hè propiu à u muvimentu in un involuntary bowel, hè pussibule di utilizà un diaper o di pudessi absorbenti.
  2. Strughjendu è sustene a petite. U ghjinuu pensendu chì ella hè fattu quarchi cosa malosa: i so movimenti ùn ponu esse micca limitati o sfurzati di firmà.
  3. Reducing the risk of asphyxiation. Certi prupietari chì pensanu chì l'aiutà à u ghjinuu si pruvate d'apre a mafia per ch'ellu ùn manca inglesi a lingua. In a bocca di l'animali, l'uggetti straneri si pò micca inseritu: l'epilepsia in i cani pò pruvucà ingerente involuntaria di vomit.

Cumu tratta l'epilepsia in i cani?

U trattamentu principalu prescrittu da un duttore calificatu serà diretta à minimizing seizures. Solu ideale, ùn deve mancavanu cumplittamenti; ma u trattamentu di l'epilepsia in i cani hè fatta cù selezziunate a droga più efficace. Hè vale a pena chì aspetta un rispevatu instantàgiu, persistente, ma i seguenti praticali sò cunsiderati più efficausi:

  1. Diazepam. Pruvende cuntrollu di a prufundità di i cunfigurazioni è aiuta per fà i firmemu in a seconda fase di u sviluppu. Da u puntu di vista di a salute, ùn hè tutte micca tossicu.
  2. Phenobarbital. A droga hè cunsiderata prescriptione in parechji paesi, ma ùn hà micca un effettu cuntrariu, cum'è somnolenza. Fate e cunsiquenzi di piglià a medicina sò a sedientia è a spacculazione frequenti.
  3. Primidone. Disponibbli in forma di pillettes, chì cumpressinu a piccula a reception. Una larga scelta di dosificazione hè adattata per i ghjacchi è alcuni.

Epilepsia in cani - trattamentu in casa

I metudi tradiziunali ùn sò micca usati separati di i metudi medichi, perchè indiammu l'effettu di l'usu prolongatu. Eterni chì aiutanu à truvà a risposta à a quistione di cumu fà per esse l'epilepsia in i cani è u cumplementu u trattamentu, anu una calura è nurmulizzari a circulazioni di u sangue in u core:

Chì per alimenta un cane cù epilepsia?

Qualchese maladie in l'animali si prumove si hè alimentatu cù l'alimentazioni pesci chì hè difficiule di digià. L'attacche di epilessia in i cani sò u mutivu di fà i seguenti ajustementi à a dieta:

Profilaxis di epilepsia in cani

E misuri di prutezzione di l'animali palesanu di e manifestazione di i sintomi. A prevenzione di e primuri primurosi si trova annantu à i spalle di i prugieri è i clubs chì vende cuccioli à i future future. Sì vinutu à a cunvinzione chì u male o femminili sò i trasportatori di u genu di epilepsia, in a bona fede ci anu razza u pezzu da a riprutazione. In ocasu, una misura hè a sola manera di cuntrullà a produzzione d'animali malati; per esempiu, l'epilepsia mioclònica in i cani di razza d'artile greche (taxis è bassets) hè pruvucatu da una deformazione genetica in 4 individhii di 5 nascuti à una mamma malatu.

L'epilepsia secundaria pò esse regulata solu in a cundizzioni di l'exclusi i fatturi chì causanu aggravamentu di a malatia-catalizador. Dopu u primu attaccu o duranti l'intervalu trà l'elle, a petite devendenu esse presitu per un diagnosi detallatu à un veterinaru di sapè. I tippi di epilepsia causatu da fatturi straneri sò cuntrullati da i cani in parechje casi:

  1. Se seconjunziu causanu stressu regula, l'animali hè creatu cum'è cusì cun l'unanimità per una psique sensitiva - ùn l'appreveranu à i straneri, ùn spessu ma cambia stale è alimenta, ùn lasciarete micca per belli o vesti.
  2. Quandu i vermi causanu u dulore in u trattu digestivu, u ghjinuu cumincià à esse nervu è cramps. Una volta cada sei mesi ella hà bisognu à dà un vermile, è se a petite hè in cuntattu cù qualcunu durante u walcu, hè cunsigliatu di fà un analisi generale di l'excrementi ogni 3-4 mesi.
  3. Cù qualchissia di l'epilepsi secondarie in i cani, l'anzianu ùn devi esse intimuratu da ciò chì passa à u cane. Senti l'ànima di u patrone, cusì u so timore scantarà più è aggrava u statu di e cose. Una persona cù una mente sensitiva è forti nervi sò capaci di apprezzà a situazione è dà assistenza.