Chjesa in Sigulda


Lettera impressiunea Letoni hè famosa per i so parechji attrezzatori architettonici è culturali, cumpresi i tempii situati nantu à u so territoriu. Unu d'elli hè a Chiesa Luterana di San Berthold, chì si trova in a cità di Sigulda è porta a so storia di l'esistenza da l'altura medievale.

Chjesa in Sigulda - storia

A chjesa in Sigulda hè statu custruita da l'ordine di u legatu di u papa, chì in u 1224 vene à queste postu per risolviri u cunflittu tra l'Ordine Livonianu è l'Avventu di Riga. Un annu dopu una chiesa di legno hè statu custruita per a parrocchia. I servizii eranu prisentati in l'edifice di lignu di u tèmpiu per quasi 260 anni.

À a fine di u 15u seculu, a chiesa di petra in Sigulda hè stata edificata in u locu oghje. I Croni di quelli anni dicenu chì hà avutu u nome di San Bartulumeu. Duranti a Guerra Livonia, u bastimentu era distruttu è restauratu finu à u principiu di u XVIII seculu.

A ghjesgia acquistò a so apre sia moderna in u 1930, quandu a custruzzione di una torre cù un culore puntatu hè statu cumminatu cumu cun u prugettu di K. Pekshen. In u 1936, l'altare di pittura "Jesus in Gethsemane Garden", creatu da u pintore letona Ya. R. Tilberg, hè statu purtatu à u tempiu è cunsacratu. L'urganu di a cresia, chì oghje ghjorni cuncerti per i parrocchieri è i gonciudeti di a chjesa, hè un assemblea di parte di altre corpu. E cumpunenti originali anu persu dopu a Siconda Guerra Mundiali, ma l'edificiu stessu ùn hè particularmente danatu durante e battaglie di dui guerri mundiali. Da i tempi suvieti à u 1990, sta chjesa era u solu unicu tempiu. In i so mursi, i servizii fôru fatti da i curotti di e diverse crescita di a Cristianita.

La Chiesa in Sigulda in nostri ghjorni

A chjesa hè nantu à a spiaghja di u reservoir, chì riflette a so bellezza bianca di neva in i so acqui. U park à u circondu di u tèmpiu hè chinu di pace è tranquillità. L'internu di a chiesa, cumu si deve esse, hè modestu è intruduce è hà cumpostu funziunalità distinti:

Ci hè una leghenda secondu chì in i culonni à l'altare fratellu è fratellu - Anne è Bertul sò immurati, stu sacrifiziu era purtatu per a custruzzione di a chjesa. Questa versioni resta sola legenda è ùn hè cunfermata in l'annali è altri fonti ufficiali.

In u museu di a chiesa, pudete acquistà cù a so storia è l'exposition detallatu, cullata da l'esibiti di artisti lucali è sculturi. E a cobbled observation, situatu nantu à a torre di a chjesa di San Di-Berthold, offre una vista sopra impressioni di a vista è l'alentours di a cità di Sigulda - una di e città turistica principali in Latvia.

Cumu à accede à a chjesa?

Per accustà à a cità di Sigulda, u modu più pruspertu di piglià u trenu, chì regularmente passa da Riga . Una volta à l'estazione di ferrovia hè bisognu à seguità a strada Raina à a intersezzione cù a Cesu di strada, da quale si ponte à u fiume. Sirvisci comu a furchetta principali, vultèndusi versu a diritta, pudete cammellu dirittamenti à a chjesa in Sigulda .