Sir Paul McCartney schjarà i so attraversu in "Pirates of the Caribbean"

Un omu incridibile è talentu, stu Paul McCartney! Unu di i Beatles ùn hè micca ghjovanu, ma questu ùn impedisce u musicu di attivà à persighjà attività creativa.

Paul McCartney farà piacè i so fanno, chì pareanu quinta parti di a pelicula "Pirates of the Caribbean". Mi piace qualcettu rolu esse fiduciatu à u carismàticu ingleseman?

I direttori di u prugettu dici chì i sceni cù u musicista premiatu di l'Oscar è aghjunghje à a film finita.

Qualchidinu!

A quinta parte di u ciculu superpruviliu nantu à l'avventu di Jack Sparrow, disgrazia, Captain Jack Sparrow, Villa Turner è Captain Barbossa se chjamà Dead Men Tell No Tales.

Una donna à bordu di una barca hè un prublemintamente dolce, apparentemente, perchè a belli bellezza di Keira Knightley abbandunò u prugettu. True, senza i rappresentanti di a bella meza di l'umanità, i scrittori di i marineri ùn abbandunonu micca. Chariot-tempestatressesete ghjucà à Kaya Skodelario ("Casa di u Tigre") è Golshift Farahani ("Amici").

Leghje ancu

Una altra stella, implicata in a saga di mari era u magnificu Javier Bardem, hà u rolu di u capitanu terribili Salazar, u capu di i pirati ghostly.

Hè dichjaratu chì sta cinematica serà più interessante per i seguici di a prima filmu "The Curse of the Black Pearl" ".