Michael Jackson hà sunnatisfu à spuntà Emma Watson di 11 anni

U cumpagnia di Michael Jackson, Conrad Murray, chì sirvìu a mità di a pena di quattru anni, per l'inapplicazione di u Re di Pop, viulentanu l'etica medica, l'avè scrittu i sicreti chjocchi di u so pazientu stellu in u libru.

Strange inclinations

In a so creazione, Murray, chì prescriva e ricerche per i analgàlii, a sobredosi di quale fù fatta per Michael, parra di l'attrazioni di Jackson à nichi picciotti. U cantante mortu, sfurtunatamente, ùn pò micca cunfirmà o nigà sta scandalosa dichjarazione.

Amore per i minori

Sicondu Conrad Murray, vedi Emma Watson, di 11 anni, in "Harry Potter", Michael addivintau passioni nantu à a ghjovana attrice è hà sunnatutu di casu.

In più di Watson in i fantasmi di Jackson hè statu prisenti Harriet Leicester, di 12 anni, una figliola di u so amicu Mark Leicester. Quandu u cantante pratice à u so duttore di vulemu parlarle cù un amicu nantu à a pussibilità di un u matrimoniu cù Harriet, u duttore hà presu a risultatu di dissuadore da questu l'idea deliante è illegale.

Leghje ancu

Masquerade cù una ropa cambiante

Murray hà ancu dettu chì Jackson hà riputatu regularmente i servizii di prustituite, ma vulia mantene a so identità secremente da i zitelli di chjama. Per a cuspirazione, hà vistutu in un piacè, puderia mette nantu à a so faccia a mascara d'un circhulu è pruvatu di parlà cun un accentu.