11 famiglii famigliali chì amaru à l'altri in a pantalla è odiatu in a vita

Spessu spessu chì l'attori chì facenu i rolli di l'amatori facenu i so sentimenti da a pantalla in a vita verita. Ghjè accadutu, per esempiu, cù Angelina Jolie è Brad Pitt. In ogni modu, l'avvenimenti riversi sò ancu micca pocu cumunu: quandu quattri obligatu di ripiglià e coppiu in amore, incumentanu annantu à l'altri ...

A nostra averia cuntene i cinesi più brillanti chì anu passionatu in amuri cù a schermu, è ùn ùn si puteanu micca in a vita verita.

Vivien Leigh è Clark Gable (Gone with the Wind, 1939)

Hè difficiuli di crede, ma Vivien Leigh è Clark Gable, chì traseru l'amatori in u melodrama più bella di u tempu, in a vita verita, avianu un dislike per l'altri. Gable riurdò à l'accentu inglesi di Lee è a so rigghizza. Vivien, à u turnu, era intimuritu da a manca di participazione di l'associu in u prucessu di filming. Hà passatu nantu à u settore 16-17 ori di ghjornu nantu à u settore, mentri Gable ogni ghjornu partissi à l'exacte 18.00. L'aggressore persunalizata cuntene à questu:

"Cum'è un scrive in un legatu!"

E so parolle tuccaru Gable, è in vendetta prima di scumpari scena together with Lee, ellu hà cuminciatu à manghjà cipolle, perchè chì l'attrìccia era malatu di u pensamentu di basgiallu.

Marilyn Monroe è Tony Curtis ("In Jazz Only Girls", 1959)

Duranti a filmi di questu amatu da parechje cummedi, Monroe è Curtis disaccordanu seriamente cù l'altri. Curtis hà ancu dettu di u so cumpagnu:

"Per basgià Monroe hè cum'è basgiammi di Hitler"

Tuttavia, Monroe hà purtatu à furia ùn solu solu Curtis, ma l'equipaggiu sanu. L'attrenda, chì era quandu era in una diprissioni seria, era sempre tardi, scurdò i so fili, fateurà u filmatu. Allora, una di l'sceni fora tutta solu da 41 tempus! Ùn hè maravillatu chì Tony hà avutu una disirtia per u so cumpagnu.

Mickey Rourke è Kim Basinger ("9½ settimane", 1986)

Duranti a filmi di a film, a relazione trà Rourke è Basinger ùn hè micca fatta. Partu di stà hè di tortu direttore di a film Zalman King, chì hà specificatu l'odi trà l'attori per fà u so jocu più espresivu è vividi. King impedì à Kim è Mickey per cumunicazione fora di u settore. Inoltre, ellu pressionava i so partenarii cù i so fronti è incità l'odi à l'altri. Per esempiu, puderia sapè à Kim:

"U chjamò friquiddu è insinsibuli!"

Dopu, Kim Basinger ùn piace micca di ricurdari stu film, cunziddiu u so travagliu in questu umilianti. Quantu Mickey Rourke, hà dettu:

"Per basgià Rourke hè cum'è làmpule un cimiridettu"

Jennifer Gray è Patrick Swayze ("Dirty Dancing", 1987)

Sfortunatamente, in questa film notable, i relazioni trà l'associi eranu perfetti solu nantu à u screnu. In realtà, Patrick Swayze è Jennifer Gray ùn pò pudè tollerà l'altru. Patrick hà cunsideratu Ghjenniferu troppu capriccioso è infieru, è a so irritazione hè irritata da l'arrogance di u partitu è ​​a so arrogance.

Sharon Stone è William Baldwin (Sliver, 1993)

Da u principiu, Sharon Stone disgrazia à Baldwin. Hè stata disgustatu cun ella, cusì a capricciosa attrice si riboverò cun ellu, apparentemente tentativu di surviglià da u settore. Una volta, durante u scogliu di u basgiatu, Pietra era spaventamente disgraziatu di Baldwin per a lingua. U poviru diavule ùn pudendu parlà per una sana sana, è Sharon, l'insidioso, hè statu solu amused.

Julia Roberts è Nick Nolty ("I love problems", 1994)

Roberts è Nolthi anu avutu un odiu per ognuna chì anu rifiutu ancu di cumporta. In a maiò parte di l'sceni d'amuri l'attori eranu sparati sola, dopu à quali eranu "reunite" cù l'aiutu di montage.

A raison d'avè l'inganni era l'attitudini arruganti di Nelty versu Julia. L'orguglietta d'attrì ùn pudia esce da u so "machismo" è, è ùn hà sèrviri in l'espressioni, chjamò u so scugliatore l'amanti disgustanti. Nolty hà riformatu:

"Veni, tu. Tutti sapi chì Julia Roberts hè una persona altamente desagertu! "

Leonardo DiCaprio è Claire Danes (Romeo + Juliet, 1996)

Duranti a filminatura di u filmu romantiche "Romeo and Juliet", l'attori principali si sò sempre ghjovani: DiCaprio era 21, è Claire Danes era 16. L'atturi quasi sùbitu si metti à disaggi. Claire era ingannata da u cumpurtamentu di Leonardo: nantu à u settore, hà stupitu, trovani studianti, rialmente disposti rallies. L'attrìzia era stancu di l'armunti di l'associu chì quandu fù offerata per star in a filma "Titanic" cum'è l'amante di DiCaprio, ella refuse. In generale, aghju succorsu à l'emozioni è sbattì mi ...

Pierce Brosnan è Teri Hatcher ("Dumane Mai Dies", 1997)

U sparatori di a 18a film nantu à l'avventura di James Bond diventate in un veramente campu di battaglia. L'agente 007 è u so cumpagnu Teri Hatcher anu cuntrullatu contru à l'altri. U Brosnan imperturbable hè in pissed off da i capricci constantu di Hatcher è i so ritardi. Hà admittò chì spessu usendu e parolle obscene in contru l'attrice. Doppu avenu esce da quì chì durante u roghjoni di Hatcher hà in i primi misi di gravidanza: i so histerefichi fu causati da una putenza hormonal, è di a malatia di tardi. Brosnan era assai disprezza di u so cumpurtamentu.

Reese Witherspoon è Vince Won ("Quattru Natale", 2008)

Pare chì u Reese soft and diplomaticu si pò guverni cù qualcosa. Ma ci era! Vince Vaughn avia averebbe in disaccorsi grechi. L'attrìstia era ingannatu da l'attitudine frivola di Vaughn à u so rolu è a so vuluntà di duplicà i doppia. Perfeccionista Reese hà dumandatu da l'assaighe endless assaig è studiu detallatu di ogni episodiu; pensava chì era superfluvule, crede chì l'attu esse spontanea. In generale, i culleghi sò cusì abbandunati cù l'altri chì anu stati à premiere per separà.

Dakota Johnson è Jamie Dornan ("50 sfumature di grigia", 2015)

A relazione trà sti dui attori hè circundatu da un incontru di misteru. Insiders accunsenu à una cosa: Johnson è Dornan ùn sò micca sentenu simpatia particulari à l'altri è ùn ci hè micca "sparatura" entre elli. Probabilmente, sò semplici è stanchi di esse troppu longu in a so sucità à l'altri è l'scatuli erusiziusi putenti, sparali chì dura una durata. Inoltre, a situazione hè stata aghjustata da l'excesiva ghjilosu di a mòglia di Jamie.

Ryan Gosling è Rachel McAdams (U Diary of Memory, 2004)

Hè difficiuli di crede chì nantu à u settore di una bella film cum'è "Diario di Memoria", passioni seria fussate. Ryan Gosling è Rachel McAdams anu sempre contru à l'altri, ghjurianu è arguminendu. A menzione duranti a lotta Gosling stomped seus petti, è Rachel chianciva. Un ghjornu chì Ryan avvicinò à u direttore di a film è, à pena cunfurmendu e so là, li dumandò di rimpiazzà Makadams cù altre attrice. In generale, u sparizzioni di stu melodrama bonu s'hè cunversatu in tortu per a tutti i participanti in u prucessu. Quandu era in tuttu, un rumore inesperu spartu entre Rachel è Ryan. A verità hè di l'odiu à l'amore, solu un passu.