Scarves di donna

Per un bellu pezzu in Russia, un pappu d'una donna ùn hè micca solu un toccu, ma ancu un ornamentu di costume di pupulazione. Ricertamenti, assai disinfetti, in particulare, cum'è a cumminazzioni di l'estilu mudernu è l'elementi folklori. Finalmente, i case di moda fendu cura à l'artisgiani tradiziunali russi.

I manticali Pavloposadsky è Orognburg

Tutte e tradiziunali pulitiche tradiziunali Russi e Pavloposadsky di Orenburg da l'epica di a so apparizione diffirenu micca solu in una qualità excelente, ma ancu in a so bellezza.

I chjelli di Pavlo-Posad eranu produsciati in una varietà di culori è anu stati adatti cù densi ornamenti fioretini. U calzini d'Orenburg, d'invierno, hè chjaru ùn solu ùn sò solu solu grazzi à a capra naturale, ma ancu assai stravaganti. Inolisu, e donne facianu such scarves solu in i vacanze. A gradualmente, da a fine di u XVIII sèculu, quandu a produzzione manuale fu sustituuta da a fabbrica, si facenu più è più accessibile. Ancu dopu, quasi tutti pudavanu micca furnisce. Per un tempu, si scurdonu micca di i chjassi di a donna. Oghje, a moda per sciarpe hè revive. In particulare, trà e donne di moda, sò tradiziunanti pupulari tradiziunali. Allura questu annu u pappu di sita Pavloposad, vistutu per un capeddu di pelle di costu, hè diventatu una tendenza vera.

In u nostru tempu in Pavlovsky Posad annunzià prudutti circa 400 tipi d'articulu di donna, di cuttuni, mantelli di sita è mantelli. U pappu Pavlo-Posadsky hà un patronu simmètricu cù rispettu à u centru, chì cunsiste un harmoniu cumminu di campi è fiori di giardinu, guirlandi di pianta è motivi orientali. I cumpunimenti di fiori creati cù l'aiutu di a tecnulugia stampata, sò generalmente di circa 20 sfumature. Per u principale scrive, u cuntrastu di colori negra, russa, borgogna, verde è blu hè più spessu usata. Hè un pezzu assai bella Pavloposadsky in cima di un mantellu o blusa.

U mudernu modernu Orenburg "spiderweb" cun un patronu di scrittura pò esse una bella addestrabili per quasi tutte visture. Stu figliu nantu à e spalle hè assai fimmininu è romanticu.

Palazzi di moda di donna

Una cullizzioni stunning di scarpi di e donne nantu à a testa di stu annu introdutte a casa di moda francese Hermes, bianchissimi di sera chì sò longu assai populari in una succia di moda. I mudelli unichi di a forma di quadrada anu una stampi pittatu e satu in pitturi bianchi è negra. Cinque quadri di sita di u cullezzione, fatta cù una sola copia, sò imbeaghjetti cumu scrivevanu i cavalli, i barche, blots, tabbyte. In u futuru vicinu avà serà una altra cullizzioni, questu tempu - di scarpi in cori.

Cumu attache u bufone di donna nantu à a so testa?

Ci sò parechji manere di cumulate per vede e capelli di a donna nantu à a testa:

  1. In u classicu. Eppo un pezzu, cum'è una bufanda nurmale, liggeru o cresce i so puntelli sottu u coddu è l'attaccà da ellu. Questu modu per attache u mantellu in cumbinazioni cù u sole è una volta in moda.
  2. Forma una cappa. Prima hè bisognu à attaccà un pappu in u modu di un bufani di u caputtu à l'arabe - "hiyab": cumprà a testa, fate tene à i lati è crucciate a fini di un pezzu sottu à u quattro, attaccanu dopu. A parte di u fasciu nantu à a frunti hè imbuttata in l'internu è dispensa u fugliale per quessa pare una cappa.
  3. In a forma di un bandage. Dopu piuma una bufanda in una stracciata, per aghjunghje in un capu, avè fattu un dobbilu nudo per una parte parietale di una capu. I finali rifinuti sò oculati sottu un pannu. Questa opzione hè stata bè cù l'ombra è cù u capeddu in un bun.
  4. In a forma di turbanu. Questu hè bisognu di una bufanda longa in forma di una bufarda fatta di sita non sintone. Cogliu un pannevi nantu à a so testa, cunnette i so fini, mentre chì i cresce in a so testa. Purtate i fini à u spinu di a testa è u corpu u nuddu. I finì quasimi di u babu in u testa, attaccanu u nuddu novu, è oculanu i restu cunsiglii in assemblei di tissuti.

Inoltre, pudete tene un pezzu in u to capelli, attaccà è in una forma di bandana o cumplementari stu modu cun un arcu alluatu o duvore.

In 2013 hè in moda in usu di zucca senza solu com'è un toccatottu, ma ancu com'è un ornamentu di qualcosa à e bosse à i borse. Chjavi di una varietà di culori, disturbiati in un torniquet, sò utilizati nantu à u cinturione invece di u cintura. A still remains fashionable this season, a pair of light seda or organza.