Décorazione da u cobre

Copper hè cunnisciutu da e persone di u tempu anticu. In l'Anticu Egittu, stu metal era apprezzatu in particulare - cù l'oru. I patrimonii curatori di u cobre fù scupertu in i tempi è è a ghjente hà amparatu à utilizà à prumove a salute, facilitate a cunsignazione è guariscenu feriti.

E siccomu ùn era micca interessante per vèstinu un pezzu di ferru, u coure hà iniziatu da funnulà parechji prudutti belle, facenu a ghjente in realità.

In u Medievu in Europa, a ghjallina di coli era assai populari, hè stata fatta da a zitella in a forma di ornamenti intricati - cunquistonu i coressi di a donna à ogni età.

Old ornamenti russi da u cobre

In Russia, anch'elli sò stati connosciati di u ramu è l'oreille. Anu avà, belli braccialetti negra, aneddu, colgante in u stilu di a Russia antica sò purtati da i nostri zitelli. A ricustruzzione di a bracera antica hè cundottu in l'amuri di l'anni 90 , quandu i ghjovaghji entreprenziali accuminciaru a pruduttu una cullizzioni di stu materiale curative.

Di sicuru, a cullizzioni hè cumplementata constantemente è migliurà, ma a qualità di u materiale è l'aderenza à e tradizione senza cambiatu. In modu, assai operaiu durante a fabricazione di ghjuvedele sò fatti cù a manu, chì li faci ancu più valenu è unicu.

U donu in a forma di e giuvelli di u cobre hè sempre una duali propiu - micca solu esteticu, ma ancu terapètticu. U culore spiciale di u metale, ricorda di l'ombra di foglie d'otoño, facenu a ghjuvanza di coure cusì attrattiva è vulintaria - hè assai diffìbile di resistalli.

Ornamenti gotici di latto è cobre

Per l'amatori di l'ornamenti inùtici, è ancu per i partiti temati, u decoru di cobre è brassu, spessu decoratu cù figuri di craniu, cornu d'animali, sò perfetti. Ancu s'ellu hà assai spiciale in cumpatazioni cunducta di pedicure e metallo vulgari. Puderanu è purtate ancu cù vestiti di ogni ghjornu.