Giochi per l'attinzioni di i preestrieri

In questu articulu, parlarà di u sviluppu di i zitelli di una qualità vitali cum'è l'attenzioni. Probabilmente, ùn avemu bisognu di spiegà chì ci tocca à l'attinzioni solu per avè acquistà novi cunniscenze in l'istitutu è l'istitutu, ma ancu per esse realizatu l'attività ordinariu. Agree, ùn avè micca bè cuncirconfigurazione sanu è cambià a attenzione, a ghjente ùn si pò micca, per esempiu, cresce a strada.

Pi garà l 'attenzioni à i zitelli hè pussibule è necessaria da una età curretta. Hè ricurdata per fà quessa cù l'aiutu di u ghjocu è interessanti, divertenti exerciti pè u zitellu. Infidate, i zitelli apprendreghju rapidamente, perchè se u vostru figliolu dedicate un pocu ghjornu à i ghjorni à sviluppà i servizii di assicurà, u prugressu ùn sete più.

L'attinzioni di ghjochi ghjudizii ghjuvendu esse ghjustificate è dirigenu per elabure diverse proprizii di l'attinzioni: cuncintrazione, stabilità, selezzione, distribuzione, cunversibilità è arbitrariità. Aghju prupunendu unepochi di cumercii è di esercizii per migliurà parechji prupitati di l'attenzioni.

Trasfurmà ghjochi à prestu

  1. "Zoo" (contribuisce à u sviluppu di cunversibilità è distribuzione di l'attenzione). U cumprendendu accede music. Mentre a musica ghjucanu, i zitelli sò camminati in un cercolu, cumu si cammendu intornu à u zoo. Allora a musica altru, è u capimachja scena u nome di qualcunu animali. I figlioli ci deve "stop at the cage" è ripurtanu stu animali. Per esempiu, cù a parola "lebbra" - accumincià a santà, cù a parolla "zebra" - "hoof", ecc. U ghjocu hè più divertente in un gruppu di zitelli, ma pò esse ghjucatu cù un zitellu.
  2. "Edible-inedible" (un ghjocu cunnisciutu per quasi ogni età, sviluppendu cuncentrazione è cambià l'attenzione). Un participante palesa a parola chì hà cuncipitu è ​​tira a bola à l'altru. Sì a parolla significa un ogettu commissariu, avete bisognu à piglià u bulu, se si pò mancari, ùn puderete micca aghjunghje. Pudete pudè ghjucà u ghjocu incontru è mantene a Puntu, è pudete ghjucà un gruppu, in un cuncorsu (questa hè una ottena complicata, postu chì nimu ùn sapi d'anticipu quellu chì serà spugliatu u bulu).
  3. "Frutta di verdura" (elabure selezzione è elaburazione di l'attenzione). U capimacherà chjamà i nomi di i verdura è di i frutti, i zitelli i participatori anu sughrtitu à a parolla chì significava a verdura, è salta à a parolla chì significava u fruttu. I temi di l'articuli chjamati sò diffirenti (animali, arbusti-arburi), movimenti condicionale - massa (mani di colpu, raghjunghjenu, ecc.).

I ghjoculi per u sviluppu di l'audienzia

  1. U "spoiled telephone" hè un ghjocu simple è cume famusu per u sviluppu di l'audienzia. A guessed word hè trasmessa in un sussurgiu à l'arechja in un círculo, finu à ch'ella torna à u guessing player, o in a linea (in seguitu l'ultimu attuali disprezza a voce).
  2. "Una vacca cun un campanellu" . U zitellu sò in un cercolu, cumandatu cù i vigneti sò in u centru. I figlioli passanu a campana unu à l'altru, suttu. Allora, à u cumandamentu di un adultu: "Una campana ùn hè micca audible!" Un ziteddu chì hà una campanedda in e so mani finisci in siddaghjadore. A dumanda di l'adultu: "Induve hè a vacca?" A guida hanu bisognu di a direzzione da quale l'ultima volta ellu intesu a chjama.
  3. "Orecemu à e parolle" . Hè necessariu d'accordu in anticipu cù u zitellu (figlioli) chì u principale (adulte) uttene una varietà di parole, quellu chì serà truvatu, per esempiu, i nomi di l'animali. U zitellu deve chjappà in manu quandu ellu sente queste parole. Pudete cambià u tema di e parolle sputichi è u muvimentu chì u zitellu devenu esse realizatu durante u ghjocu, è ancu complicate u ghjocu, cumminendu 2 o più temi è, in usu, i movimenti.
  4. "U nostru pianu-tettu" . U capimacherà chjama in parechji termini di òrdine: u nasu, u soffiu, u soffiu è facenu i movimenti adattati: tocca u so dettu à u nasu, mostra u tettu è u pianu. I ricordi di i zitelli. Allora u presentatore accumenza di cunfundassi i zitelli: cuntene à dì à e parolle, è i movimenti per fà fà, o dopu sbagliu (per esempiu, quandu a parola "nasu" si mostra in u tettu, etc.). I zitelli ùn devenu micca esse fora è esse rializatu bè.

E exercici di cuncentrazione è di sustenibilità

  1. "Ladoshki" . I attuttori siegghenu in una fila o in un cerculu è e so mani in i ghjorni di i vicini (u dirittu à u ghjinochju u ghjornu di u vicinu à a direcia, u left in u ghjornu di u vicinu à u left). Hè necessariu aghjustà prestu è bassu i vostri mani in fine (per "corse da l'onda"). Ùn à u tempu ghjustu, i vostri mani sò fora di u ghjocu.
  2. "Snowball" . U primu participatore per difende una parolla nantu à un tema o micca detta. U sicondu participatore vole prima di a parolla di u primu attore, da quì - u so propiu. U terzu hè a parolla di u primu è u segondu attore è dopu a so propiu, ecc. Una seria di parole cresce cum'è una bola di neve. L'esercitu hè più interessante per esse realizatu in un gruppu di zitelli, ma hè pussibile è unipochi, aghjunghjendu una par una per una.