Monopoli - i reguli di u ghjocu

U monopolju hè unu di i più famosu è popular di ghjochi di ghjocu chì i zitelli è l'adulti amate. Questa diversione hè per i masci è di e zitelli più di l'età di 8, anche in u praticatu hè spessu jugatu da i pre-maistri in età più vechja. In Monopoliu, ogni jugatore pussedi pussessu di una certa pruprietà, chì ellu pudemu vende, rèndinu è utilizate à u so discretu.

L'usu di questa stratgia hè di "stà stante" è micca falendu quand'e altri a facenu. I règule di u ghjocu in Monopoliu pè i zitelli è adulti sò simplici, ma ùn deve prestu una cura particulari à l'iniziu di a cuncurrenza.

Regoli dettalessi di u ghjocu in Monopoli

Prima di l'iniziu di u ghjocu, tutti i carusi anu da decisu di quale elli possanu u ciclicu di un culore particulari. Dopu à quellu, ogni ghjovanu vole in rolu u dice. U participante, chì hà sappiutu tirà fora u massimu di punti, principia u ghjocu, è in u futuru tutti i movimenti sò fatti in u dizziunariu.

U monopulinu riferisce à a categuria di casamenti di ghjochi di volta in quale tutti i azzioni sò determinati solu da cubbi è parechje imagine nantu à u campu di ghjocu. Allora, dopu chì u ghjovanu à u principiu di u so turnu ghjittassi u dadi, hà da trasfurmà u so cicitu à u numaru di passi chì fell upon them. Aghjunghje infurmazioni seranu signalati nantu à a casella di u ghjocu di ghjocu, in quale era u so cicitu.

Sicondu quantu punti abbandunati nantu à u dice, u prugramaturu di u monopolju di ghjucà pò fà a seguente:

Inoltre, u monopolju di u ghjocu ecunòminu ghjucatu in u corsu di u ghjocu hè sottumessu à e regule seguenti:

  1. In casu di un doppiu, u jocu hè u dirittu di fà una volta più dopu chì cumpia tutte e so azzioni. Intantu, si u doppiu hè stata chjappata 3 volte in una fila, u participante di u ghjocu devi immediatamente à a "prisión".
  2. Quandu u puntu iniziale di a piazza di tutti i patatini passa, ogni ghjovore riceve un salario di 200 000 soldi di ghjocu. Sposta da i campi cacciati è i carte, u salari pò esse ricivutu micca 1, ma 2 o 3 volte per rotonda.
  3. In u casu di u jocu chjappà à un locu liberu per a custruzzione, questu hè un campo di ghjucadore cù una carta di a pruprietariu, ellu hà drititu cumprà à u prezzu offrittu da u bancu. Se u participant ùn hà micca bè soldi o solu ùn vulete acquistà l'ughjettu, hè stata sottumessa à poosa, induve tutti l'altri attenti sò u dirittu di prufittà. A pruprietà immubiliare in u campu solu in l'eventu chì alcuni di i carusi e ùn volenu micca cumprà.
  4. Prima di l'iniziu di ogni ghjornu, u ghjocu hà u drittu per offre à altri figlioli un trattu - venda o scambiu di i so bè immubiliari. Ogni transaccione esse realizatu solu nantu à termini benefibiliali.
  5. Pussibbi una carte immubiliare vi permette di carica un alloghju chjusu da tutti i ghjeste chì i chips anu paratu in stu campu. Intantu, hè assai prufettu à pruprietà un monopoli, questu, tutti l'uggetti di u listessu colore, perchè vi permette di custruisce branche, alberghi è case, chì anu aumentatu significativamente l'altitudine di risultati.
  6. A pruprietà ùn hè micca carruvatu se a prupietà hè unpattu.
  7. Se u ghjocu di u jugatore si stalla sopra à i campi "chance" o "tesoru pùblicu", deve ripiglià a carte appropritatu è seguità a direzione suggerita.
  8. Sè avete u ghjocu in u campu "di i" tassi ", ogni ghjovanu hà dettu pagà u cantu propiu à u bancu.
  9. In casu di fallimentu o l'incapacità di pagà qualunqui avutru à vende l'ogetti, u prugramaturu hè eliminatu da u ghjocu. U vincitore hè quellu chì hà sappiutu per durà più di l'altri.

Ci hè ancu un ghjocu di ghjocu u monopolistiu cun regule simplici simplici per i zitelli di 5 anni. Da e grande, hè un analogicu simplificatu di a versione clàssica è assai bè adattatu per u sviluppu di capacità matematiche è di riflissioni strategichi in i pre-maistri.