Sophia Loren hà fattu un citadore honoriscu di Napuli

Sophia Loren, di 81 anni, chì hè pocu tempu appareva in a publicità di a nova fragenza Dolce & Gabbana, anche a so età, porta una vita so attiva. L'altru ghjornu, l'attrìzia una volta torna dimustratu a so bellezza impaloppra, quandu avutu appena à l'eventu, per quellu occasione d'attribuisce u so tìtulu di citadinu honorariu di Napuli.

L'occasioni di orgogliu

A bellezza italiana principia era sparata in Naples è più d'una volta ricunnisciutu l'amore per sta cità, perchè u alcolu di u terzu più grandi amministrativu di l'Italia decide di furnisce Sophia Loren un statutu specialu, facènenu un citatinu onorevoli.

Un documentu chì cunfirmava questu, l'attrice hè ricevutu da e mani di l'alcuni di Napoli, Luigi De Magistris. A presentazione di u ducumentu hè stata in una atmosfera soluzione sottu u applausi di i residenti di a cità, à u sonu di a canzona napulitana "O Sole Mio".

Leghje ancu

Comu sempre efficace

Prima di una folla di fanatoghji, l'astre di cinema attestatu in a cumpagnia di Stefano Gabbana è Domenico Dolce, chì vinianu per sustene a musa. Lauren porta un vestitu nativu di scrittura di u famusu dua di diseggiani di a nova coleta di Dolce & Gabbana Alta Moda. U putu hè statu dicurutu cù fiori rosati, è l'elegante image hè stata cumplementata da un collarlu choker, un anu masivale, arricole grande cù perli è veteri fosse.