U ghjornu di u Ambiente

Questa festa hè unu di i modi per attruverà l'attinzioni di i pratichi ordinarji è i putenziali di stu mondu à i prublemi di preservà l'ambienti è risolve una nummira di prublemi. Inoltre, u ghjornu di u Ambiente di u Munnu ùn hè micca solu paroli belle è slogan, ma à l'attiivi politichi diretti bè rienvirtu in quantu à preservà i più carichi chì avemu - ecologia.

U ghjornu internaziunali di Proteczione Ambientale - l'idea di una festa

In u 1972, u 5 di ghjugnu, sta vacanze hè statu stabilitu in una conferenza in Stoccolma in ambient issues. Era questa data chì fù fattu u ghjornu di u Ambiente di u Munnu.

In u risultatu, u ghjornu di u Ambiente di u Munnu fu diventatu simbulu di l'unificazione di l'umanità pè a preservazione di l'ecologia. U scopu di a festa hè di informà à tutti chì pudemu cambià a situazione cù a contaminazione massima è a distruzioni di u settore ecològicu. Ùn hè micca sicretu chì l'impattu di parechji fatturi antropogènii significativamente, è ogni annu u danu aumenta significativamente. Hè per quessa chì u ghjornu internaziunali di a Proteczione Ambientale hè tenuta cù diversi luglii. Ogni annu, diversi temi sò toccu da a lista di i prublemi più urgenti è problematii in u mondu oghje. Prima, u ghjornu di u Ambiente di u Munnu toccu i tematichi di u calchamiento glaciali, u funnu di u ghjuvatu è ancu a cunsirvazioni di e specie rari in a Terra.

In parechji paesi stu ghjornu hè accumpagnatu da parechji manifestazioni di viaghji, parati di ciclisti. Organizzatori cuntenenu e so cunigghiati "cuncerti verdi". In i scole è l'univirsità, i competizioni sò urganizati per l'idea più originale nantu à a cunsirvazioni di a natura. Fate classi junioru fate cuntestazioni di cartelli nantu à u tema di a prutezzione ambientale. Oghje annantu à questu ghjornu, i pupulati purificati à i terreni di a scola è à l' arbureti .

U ghjornu di u Ambiente di u Muvimentu novu

In 2013 u ghjornu di u Ambiente Mondiale hè celebrata sottu u slogan "Reduce e perdita d'alimenta". A paradossu, ma cù un gran numaru di pirsuni chì morse cada anni da u famu, in u nostru pianeta sò stati devastanti circa 1.300000000 tunnellati di prudutti. In altre parolle, avemu spargugliatu l'alimenti chì puderanu alimentà tutti i paesi famiti in Africa.

U ghjornu di u Ambiente di u Munnu in 2013 hè altru passu versu l'usu raziunale di i risorsi nantu à a terra. U prugrammu di GhjovanuCambiatu hè u Risultatu di l'opara cumuni di l'UNESCO è UNEP - l'appressu à l'insignante in i ghjovani ghjovani l'usu raziunale è cura di i prudutti, è dinò per cambià u pensamentu di i moveri.