Campo de los Alisos


In Argentina , in a pruvincia di Tucuman, hè u Parcu Naziunale Campo de los Alisos (in Spanish Parque Nacional Campo de los Alisos).

Infurmazioni ghjugna

Questa hè una zona prutetta federale, chì cumprendi a furesta di a juntaggine è a muntagna. A riserva hè situata à a parti orientali di a Nevado del Aconquija, in u dipartimentu di Chicligasta.

U parcorsu naziunali di u Campo d'Alisos hè stata fundata in u 1995 è hà inizialmente un territoriu di 10,7 ettari. In u 2014, u so territoriu fù espansatu, è oghje hè uguale à 17 ettari. A natura quì varieghja cù altezza. A precipitazione annu mediu varia da 100 è 200 mm.

Flora di a riserva

U Parcu Naziunale pò esse divisu in trè parte:

  1. In a jungle , chì si trovani à u pede di a muntagna, i pianti cum'è Alnus acuminata, l'arbre rosa (Tipuana tipu), Jacaranda mimosifolia, laurel (laurie nobilis), seiba (Chorisia insignis), giulante mole (Blepharocalyx gigantea ) è altri arbureti. Da l'epifiteti, parechji tipi d'orquídee crescenu quì.
  2. À una altezza di 1000 à 1500 m, a juntaggine muntagna cresce, chì sò carattarizati da eteri densi. Eccu alcune nuvete (Juglans Australis), Tucumann cedar (Cedrela lilloi), sardegna (Sambucus peruvianus), chalchal (Allophylus edulis), matu (Eugenia pungens).
  3. À una altitudine sopra à 1500 m ci sò i foglie di muntagna in quali spezie rari di Podocarpus parlatorei è Alerce (Alnus jorullensis) cultivate.

Animali di u Parcu Naziunali

Da i mamìferenti à Campi di los Alisos ponu truvà lontra, guanaco, catandanis, puma, cérvol peruà, ranchera di muntagna, ocelota è altre animali. A riserva aghja parechji spazii naturali, è per questa mutivu un gran numaru d'aus live here. Uni di elli vivenu solu in u territoriu di u Parcu Naziunale: Cundimentu Andino, Diadem plover, Pienu tormentu, Garçon biancu, Guan, Pappagallo Maximilian, Amazone blu, Caracara cumune, Pappulatu mitrofuricu è altre pani.

Chì hè famoso per u Paese Nazionale di Campo de los Alisos?

In a riserva, si scoprini i siti archeologichi impurtanti, i ruchi stòrici di a cità cimentata da u imperu inca è cunnisciutu cum'è Pueblo Viejo o Ciudacita. Quandu sò stati l'altri piaghji è altri edificatori. Questu hè unu di i edifici più meridiani di sta cultura, chì si trova à altitudine di 4400 m di livellu di u mari.

U territoriu di a riserva hè ancu chjamata una zona di u clima à u Andante. Quì duranti l'annu ci sò nè nevicati, per quessa, i turisti sò permessi di trascuratevi micca solu cù l'assistenza di una guidata cun experta.

In u Parcu Naziunale di Campo de los Alisos, u populu è i turisti ti piace à passà u so tempu di divertimentu. Venenu per un ghjornu sanu per amparà i paisaghji pittoresca, respira l'aire frescu, listene à u cantu di l'uccelli è vede l'animali salvatichi. Quandu hà visitatu l'area prutetta, tenite cura, perchè in certi lochi a strada hè ristretta è slippery. Pudete viaghjà in caru o in bicicletta.

Cume accade à a riserva?

Da a cità di Tucuman à u Parcu Naziunale, puderà manicurà per via Nova RN 38 o RP301. A distanza hè di circa 113 km, è u tempu di viaghju dura un 2 ore.

Quandu si andava in Campo de los Alisos, ponu accattà e rilassante sportu è calzature, assicuratevi di rimpiaveri è una camera cù voi per catturà a natura circundante.