Damas Island


Molti turisti chì anu truvatu in Chili , visitate l'isula di Damas. Hè cunnisciutu per i so passaggi fascinante di l'imbarcate, chì dani una occasione di sfruttà bè a diversità di a flora è a fauna.

Cosa da vede nantu à l'isula di Damas?

L'isula di Damas, situata vicinu à a cità di Punta Choros, hè chjucu, a so longa hè solu 6 km. Cumu ordine una visita turistica in barca, i turisti anu da pudè vedà tutte e bellesità naturali. Quì cresce i manghjusgi, chì creanu un paisaghju unicu locale. Inoltre, l'isula crescita circa 120 spezii di flora, a maiò parte di quelli chì sò cactus.

Una altra caracteristica di l'isula hè a so fauna diversa: quì puderebbite scuntre parechji spezii rari di animali cum'è monos bianchi, alligatori, tozole tossedus, prugne giganti è pezzi esotica. Dopu à questu, in u 1990, Damas fù ricunnisciuta da a UNESCO com a riserva dinica di a biosfera è hà dichjaratu una Riserva Naziunale.

L'isula di Damas hè carattarizatu da u clima cálido, a tampiratura hè quì 30 è C in tuttu l'annu. Questi climatichi sò ideali per pinguini chì abbitanu a culonia in l'isula. Pelicanti è leoni marini sò ancu vivi in ​​queste locu.

I fancianti di un vacanze meraviglie certamenti spuntanu u tempu nantu à i platti lucale, chì sò famusi per i so rossi bianchi più limpasi è u bellu paisaghju chì circundanu a costa. Per quelli chì vanu à vede a vita di u mari, hè suggerutu per fà scopre.

Prima di visità l'isula, hè cunsigliu di riservà l'acqua potable. Hè dinò bisognu di preinferendu u permessu di un campu di camping in Coquimbo .

Cume si vede à Damas Island?

U puntu di iniziale per arrivà à l'isula di Damas hè a cità di La Serena , da quale avete bisognu à andà in a strada Panamericana è à 80 km. Allora u caminu vole à mantene nantu à una strada di terra chì porta à u paese di pesce di i Choros.

Ùn ci hè micca un serviziu di u mari, per esse, per avè da u paese à l'isula, avete da negoziate cù i pescadori righjunali. Cammisa in a barca portarà assai piacere, perchè serà accumpagnatu da i delfini.