Ogni culà 2014

Un'altra longa, u tuta era pertendu solu à a ropa di travagliu. In u stessu tempu, eranu sempre pratichi è cunveni. Forsi, hè per questu causa chì i designatori decidenu offerta stu vestuariu com'è una moda per i femmi. Ogni veste ancu acquistate una siluella feminile, chì adornò a figura è favurizendu assai i so meriti. Chì mòmpuli di moda di u veru seranu populari in l'estiu di u 2014?

Ogni culotte 2014

Questu anni, sti putenzi ùn sò micca solu cunfurmità, ma ancu elegante è femine. In più di u fattu chì u macchina lattice sò un pezzi increiblement praticu nantu à u vestitu d'uttellu, pò ancu rimpiazzà certi vestiti d'uffiziu, senza violà a règula di l'etiquette di l'affari è micca un codi strettu di vestitu . È dinò un vestitariu excelbile per un cocktail.

Dopu l'oculanu 2014 sianu privati ​​di addiziunarii fantastichi, i dettivi eccillintimenti brillanti, queste ropa pò piglià elettu in primu postu in u vestitori clàssicu per a stagione calurra.

Ogni uovo - i tendini principali

Quist'annu, i diseggiani di novu gravitate à mudelli largu - o tuta senza gioia ùn sò micca tanti. Ancu s'ellu ci sò opcions chì a larghezza di u pantalone hè un pezzu più altu ch'è u turmiu o ligeramente più curtu, chì vi permette di paragunà cù capris. I stampiani sò ancu diffirenzii in luminosità è variità. I amate di i disinazioni in spettaculi prestu prestu attenti à u mettrapatu cù stampati psicodelia è geomitiche. No menu pocu pupulari sò tutti i stessi disinni fiurali di a ropa.

Disegnaturi cun piaciri facenu u grecu è in questu casu. Allora, i gurusi in u mondu di a moda, pruponi l'oculanu d'istati per i girls 2014 cun una corpi di spalla supra a so spalla.

U particularità particularmente catturaria hè stata datu à u fondu di i mudelli. Paga è attentu à i mudelli cù l'estremità, flared, larghezza è cullate nantu à u piuvitori.

In quantu à i tessili, ci hè una grande distanza. Se vulete posà un mundusimu per una festa, pruvate à un mudellu fattu di satin o di sita. Variante di tutti i ghjorni un mundusimu fattu di cuttùricu puru, insanamente piacevule à u corpu.