Pedicure di moda

Cù l'avventu di a tempesta d'oghje è invernu, una bella pedicure perde a so pertinenza. In ogni modu, ogni fashionista rispettuosu preférie a seguita di i so unghji nantu à i so peri in ogni stagione. Inoltre, cù l'iniziu di u clima fretu, i piazze pùblici, cum'è saunas, piscine interni, gimghjenti è salone di spa, induve pudete furnisce u vostru pedicure di moda è e so pezzi boni, sò divinifici assai.

U pedicurore più adattatu per a stagione di i pezzi certi hè French. Inoltre, una stanzula minera fina pruduce l'uce hè bella è pulita. Una pedicure francese accoda ogni ropa è stile. È ancu pò esse cumminati cun una manicure on unghji, in cuntrastu à u decoratore. Hè per quessa chì i stylistri ponu prupone a pedicure francese in più di moda è stylish per u periodu di a tempesta d'otoño-invierno.

Sì avete sempre preferitu pedicure decorativu nantu à e so maghju, allura i più brillanti seranu a solu suluzione più larga cù l'usi di sfarenti sfumaturi di laca, pedichi, brillanti è cumercii interessanti. A tendenza di a stagione era un pedicure cù una stampata di a pelle di serpente. Oghje, tutti i patroni di manicura è pedicure cunsigliate una figura scaly per i chjavi di i pedi.

A principal cundizione per un successu bello pedicure hè a cura micca solu per i unghji, ma per i peri in tuttu. Certu, a forma di u unghje deve esse pulita, a cutícula eliminata, ma hè ancu impurtante chì i petti sò sudu, rosa è senza pelliccia keratinizzata. Se i vostri zuttati sò duminati da un capelli più grossi, uttene a destrazione. In ssu curtu, ogni cosa deve esse in u stessu stilu è nantu à listessu livellu.

Culore moda di vernici per un pedicure

In più di belle stampe è sculture in moda hè ancu una pedicure monocroma. In questu casu, hè impurtante chì u culore di u vernice nantu à e so maghju cunisciva o era almenu in un stilu cù u culore di u vernice à e mani. Oghje, i culori di più di moda di vernici per a pedicure sò suculchi è saturati. Oghji vividi di russu è marrone, assolellatu, u scuru grisgiu è nuvellu scuru nantu à i linii di u fronte.