Chanel Chance Eau Vive

U novu fragranza di Chanel - Chanel Chance Eau Vive, era altru "big event" in u mondu di a moda l'annu passatu.

Piramide Chanel Chance Eau Vive

Chanel Eau Vive hè stata liberata in l'estiu di u 2015, è a cumpusizioni di sta fragranza hà travagliatu nantu à u famusu perfumista francese Olivier Polje. A fragrance hà cunghjuntatu perfetta in a cullizzioni di prufumi sottu u nome generale Chance, chì digià chanel Chance (a versione originale di perfume), Chanel Chance Eau Tendre (fragola più dilicata, fiore) è Chanel Chance Eau Fraiche (una versione di perfume cun una cumpetazione fresca è più forza). Piramide di u novu fragranza Chanel Chance Eau Vive aghjusteghja parechji noteure di citrusu chì dà stu lanciu un caratteru più spumante è vivu:

Cumu hè faciule fà vede l'accordi supraniore di u prufume (quelli noti chì si sintinu immediatamenti in l'spiriti dopu a prima altagna o dopu à cundurà nantu à a pelle) sò assuciati cumplessi cù u gruppu agrume. Sò rispunsevuli di u caratteru vigoru, spargente, attivu è luminosu di u fragranza sana è creanu a prima impressione di questu. L'affittu mediu (pò esse intesa dopu un pocu tempu, quandu u perfume "si trova" nantu à a pelle) compone di musku è una delicata fragrance floral di jasmine. Danu à i Chanel Eau Vive tinnenzi è feminità, è vincinu dinunzzione cù quelli chì anu publicatu prima in una sola colección. L'ingredientu basicu (quellu chì senti l'ultime, ma à a listessa ora hà a fermezza più grande è si ferma nantu à a so pelle a più longa) Chanel Eau Vive perfume - quelli nonturni chì sò inherent in l'gran numaru di fragrances d'sta casa di moda, hè per elli chì elliali perfume di sta marca pò esse distinti da tutti l'altri.

Presentation of the spirits Chanel Chance Eau Vive

Ùn pudemu micca siparà a fragrance da l'imaghjina scelta per i diseggiani è i perfumatori di a cumpagnia per a presentazione di u perfume, perchè mostra a natura di u perfume è mostra una imaginosa apprussimata di a picciotta per quale hè apposta u perfume.

L'aranciu hè stata inventata per una ghjovana ghjacciosa è dinamica energètica, chì hà assai idee novi, ma chì pò fighjà eleganti è raffinata, anche a so vita attiva. Questu persona hà amata è sapi divertisce, è u so fervore hè visibule per tutti quelli nantu à ella.

In u Chanel Chance Eau Vive cummerciale, vemu quattru nande chì sò ghjoculi di bowling . Unu di elli pigghia una buttiglia dilarada di prufume Chanel Chance Eau Vive è, adupratu in casu di una bola, scorri da a strada. I pruteggi in tale di bowling di moda hè ancu inusual - sò stati fiori di fragrances ancestrales da a cullizzioni. Eau Vive rinfriscà un stato da Eau Fraiche, Eau Tendre è fragrance classic. Trè zitelli chì aspetta u so turnu è di furmulintate di sti prufumi (u culore di i sumeri di faldes fugliale nantu à i mudeli cunceranu cù u culore di i spiriti d'un tipu o un altru: Eau Vive - aranciu, classic Chance - giallu, Eau Tendre - rosa, Eau Fraiche - verde) una nova sposa è abbracciallu. Dopu fattu quessa, vedemu chì a machina per esse attualizà u kegle ponu nantu à a pista ùn hè micca trè, ma sò quatre buttigli, per esse, i nous perfumi occupanu un locu sanu in a cullizzioni.

A nova versione di Chanel Chance Eau Vive hè dispunibule in i listessi formate cù i sapori previsti. Perfume hè inturniatu in una buttula in fredda di vetru chjucu cù rotuli di metalli à i latte è un pappu matte.