Atrofia di u nervatu otticu

U nervu otticu compone di numerosi fibri chì sò rispunsabili di trasmissione l'infurmazioni visuale à i centri di u centru induve hè tratatu. In fatti, a cumplettazza di u situ di vista depende da ellu, l'aghjettivu è a sbernizza di ciò chì a persona vede. A situazione quandu issi fibbra accuminzanu a mouria o in quelli spazi intassibuli sò formati, hè chjamatu atrofia di u nervu otticu. Sta malatia afecta a ei persone in i so età è i ghjovani.

Chì hè l'atrofia di u nervu otticu?

Sta patologia hè un prucessu di degenerazione di i tessuti fibrui di u nervu otticu.

A malatia si classificheghja in l'atrofia ndividuale primaria, è secundaria, chì hè stata nantu à u sfondate di a prugressioni di l'altri malatii.

Inoltre, a patologicu pò esse cumpletu o parziale, unilateralmente e bi-sided (un o dui omini fussini affettati), è ancu prugrissivu o fissi (se si a malatia si sviluppa è quantu veloce).

Atrofia cilesta à u nervu otticu - sintomi

I signe di degenerazione varienu sicondu a forma prisenti di a malatia è a prisenza o l'absenza di u so progresioni.

L'atrofia primaria hè carattarizata da a palidez di u discitu di u nervu otticu, chì i fronti di i quali sò chjaramente delineati. Nantu à a retina hè una dimostrazione marcata di i vetrate arterial. À u stessu tempu, a visione di u paciistu disminighenu gradually, a percepzioni di i culori è l'ùmbiu s'agrende.

L'atrofia sutea di u nervu otticu différie da a forma supra-descrizzione in chì u discu ùn ha micca limite chjaru, sò difuminati. À una prima etapa di a malatia, i vini sò dilate. A visione cun sta tipu di malatizza s'agrende assai più seriu - ci sò e chjamati echi cimi (falluti hemianopichi). À u tempu, una persona pò pèrdite per sempre l'abilità di vede.

Atrofia partziale è completa di u nervu otticu

Cumu seguite da u nome di i tippi classificati di patologicu, sti furmuluni di a maladizioni difirenu in u gradu di degenerazioni nervi è, per cunsiquenza, percepzioni di l'infurmazione visiva. Cù dannu parali à e fibres, a visione hè solu disturbée, anche si ferma significativamente, è cun l'atrofia assicuranza assoluta.

Atrofia di e nervi otticu

Ci ponu esse nutatu chì l'unicu factor chì guverna à u sviluppu di a malatia in a so forma primaria hè l'eredità.

Cause di atrofia secundaria:

Atrofia di u nervatu otticu - hè necessaria a cirugia?

Hè impussibile di restaurà fibresciuti, perchè u trattamentu di sta pesta hè focu annantu à a preservazione di l'indicatore disponibili di visione è di stopping a progressione di a malatia.

Terapu, prima di tuttu, principia cù l'eliminazione di a causa di l'atrofia, si questu hè micca un fattore ereditariu. Doppu u regimi di trattamentu tradiziunali cunzistenti di droghe vasodilatori, circulu di circulu tonicu e vitamini. Inoltre, i magnetichi, laser o elettrique nantu à u nervu otticu sò realizati. Questu aiuta à accelerà a regenerazione di tessuti, cresce i prucessi metabolichi è crescenu a pruvista di sangue.

Unu di i mètudi novi per trattà sta patologia hè a implantazione di l'electrostimulatoru direttamente in l'orbita di l'ochju. Malgradu l'alta efficienza di stu metudu, esige boni immubiliarii enormi, assume un periculu longu di riabilitazioni, è l'impiagnu stessu sò solu travagli di parechji anni.