Educazione di i zitelli in a famiglia

Sembra chì ancu più recenti hà amparatu chì avete diventatu genitori, è ghjera di novi mesi, è un omu pocu inde indefunnu ha statu natu. Hè purtatu à a to casa, ùn sò micca solu l'alegria è a speranza, ma ancu una grande rispunsabilità, perchè u tipu di persona chì un zitellu criscinu dependa di voi.

U rolu di a famiglia in a criazione di u zitellu, perchè hè in questa cellula di a nostra sucetà chì u zitellu hè a maiò parte di u tempu. Hè quì chì hè furmatu com'è una persona. Quì si sente cura, affettu è amore. In famiglie induve cumencia intrepringenza mutivazione, è u rispettu u solitu ci cresce i boni bona. Parechji credi chì u più impurtante in crià u zitellu, chì u zitellu era alimentatu, purtamentu dressed and went to bed at time. Ma hè una stima erronee. Educazione - un travagliu difficiue chì esiste assai energia è energia. Dopu tuttu, i genitori hanu à micca solu parolle, ma ancu l'esemplariu persunale per educà i so zitelli.

Da i primi ghjorni di a so vita, u zitellu senti a influenza di mamma è dadu. Questu hè unu di i metudi principali di crià i zitelli in a famiglia. Ma micca sempre un esempiu persunale aiuta per ottene un risurtatu pusitivu. Allora vi valenu à aduprà altre modu di l'educazione. Dui d'elli sapemu u metudu "carrot" è u metu "carotta" assai bè. Per i boni praticati u zitellu hè animatu, ma per u male - punitu. Certe volte di passà assai sforzi di cunvince u zitellu di a incorrezione di i so azzioni. Pruvà à ellu chì hà fattu assai. Ma s'ellu fussi accadutu, allura u so memòria rimettivu tutti l'argumenti chì avemu dunu datu assai. A persuasione hè un altru mètudu di crià un ziteddu in a famiglia.

A basa di crià i zitelli da l'età era travagliu. Hè necessariu d'insignà à un zitellu per travaglià da una età curretta. Inutili, e vostre aspittà in l'avvene ùn hè micca justificata. U zitellu serebbe crisciarè per esse suluzioni è egoisti. Ùn pudete liberà à e dumande di u travagliu di travagliu. Indipendente, chì hè a situazione finanziaria di a famiglia, ogni ziteddu devi avè i so rispunsabilità in a casa. Hè da esse fatta responsibile è senza ricurdà.

Ùn si scurdate micca quellu chì hà risuscitatu u to figliolu, ùn deve micca permessu di stereotipatu. Ogni nicu hè un mondu separatu: qualchidine figlioli sò più mobili, l'altri sò bravu è decisa, mentri àutri sò in u cuntrariu lentu, tienti è resentful. Ma l'avvicinamentu deve esse truvatu à tutti. E quantu hè stata strada, i prublemi più prublemi chì u zitellu creà in u futuru.

In a maiò parte di famiglie, emozioni è senteriali per i vostri figlioli sò purtati à u marcatu. Rari, quale di i genitori prova da evaluà i so ziteddi, avemu amatu è accettà cum'è esse. Questa hè a funzione principale di a criazione di i zitelli in a famiglia. E ancu s'è spessu intesu chì ùn avete mai spoils l'amuri di u zitellu, ùn hè micca veru. Da u grandu amuri l'indulge tutti i so capricci, pronti per fà cumprendi di i so brami. Cumu stu cumpurtamentu avemu spatulatesu u nostru figliolu. Amatu un zitellu, duveremu esse capaci di ricusà. Se ùn pudemu micca fà questu, avemu avemu prublemi à crià i zitelli in a famiglia. Mettite u zitellu fate qualcosa, accumpèvule a nostra debule cù l'amore.

Educazione Morale di i zitelli

Fighjendu nantu à l'educazione di i zitelli in a famiglia, ùn deveremu micca scurdatu di a so moralità. Qual hè? Da i primi ghjorni di vita, senza chì ùn puderanu parlar è si movenu, u zitellu face "evaluà" a situazione in a famiglia. Un tonu affettuosu tranquillu in discussioni, u rispettu per ognunu aiutà à a sviluppà e prublemi morali in u zitellu. Custanti, gridendu, ghjuranu, rudesse rialmente risultati negattivi. L'educazione Morale in a famiglia accumincia cù: rispunsabilità, amori, intransigenza à a manifestazione di u male.

Di tuttu ciò chì hè statu dichjaratu, vedemu chì u rolu di a famiglia in a criazione di u zitellu hè enormu. I primi cunniscenze, cumpurtamentu, i costimenti chì una persona riceve in a famiglia, stà cun ellu per tutti l'anni di vita.