Attività pedagogica per i zitelli 6 anni

À l'età di 6-7 anni in a vita di u zitellu sò parechji cambiamenti significati. Sì avà chì era sempre un zitillù, avà avà da ellu à andà à a scola, duvere esse dumandata esercitu seriu seriu. A cumpagnia di i genitori hè di fà sta transizzioni com'è l'indimenticabile possibili è di furnisce i cundizzioni per u sviluppu di l'intimu di u so figliolu o figliola. Questu avete aiutu à sviluppà e classi per i figlioli 6-7 anni, destinati à u furmazioni di u pensamentu loogicu, memoria, cuncintrazione , etc.

Cumu si tratta di u zitellu?

Eppuru, pò piglià u vostru zitellu à parechji circles è i scole di u sviluppu, ma nunda ùn vi darà più vicinu ca una attività di cugnitiva cumuna chì a mamma o u pidalu ogetti novi faceti di u mondu per u zitellu. Com'è esempi, avemu datu l'opcions per sviluppà i classi per i pre-umani 6-7 anni in casa:

  1. La cucina in una forma di jocu. Quandu aghjunghjite un pastellu o una sopa di coccia, u zitellu hà una imprevisione opportunità per amparà cumu utilizà i cuglieri in forma, precisa e precisione à aghjurnà parechji ingredienti à u pranzu. Dàtene l'oppurtunità di dimustrà l'imaginazione - è u prugettu creattivu à i vostri picciriddi prodigy sò assicurati. Inoltre, una cena nantu à a tavula, i genitori guarantisci i so figlioli i primi lezioni d'etichetta.
  2. Ruccioni ghjucatorii in u quale diverse situazioni o richieste famigliali sò ghjucati. Questi sò sviluppi bè di u sviluppu pè i zitelli d'6 anni chì ùn sò micca partuti da u mondu di i cunti di fà è solu adete adulte. U zitelli u babbu hanu da diventerà di travaglià cù i so genitori per fà disfunturà è fà appuntamentu per un performance dramaticu. U so figliolu stessu hè capacitu per vene cun un disfuru da materiale improvised, fate una scena da l'articuli in a sala, venga cun una nova storia o a fini di a so storia prediletti. Tuttu stu magnificu stimulu u pensamentu creattivu.
  3. Cumentu un disegnante o rompecabu per un pezzu o ancu resolvii a prublema lòggica simplice. Aghjustate u cronometru è cù u zitellu, cumpete, chì sarà più veloce per trattà a so cumpagnia. U zitellu ùn solu aprende una cosa nova, ma hè ancu un mare di emozioni pusitivi. Se ùn cunnosci micca ciò chì facenu cù u figliolu maiò in casa, l'attività di sviluppu per i zitelli di 6 anni sò in caccia.
  4. Game Lee Pensa. Pensate di a parolla, è u zitellu devi esse ad avellu. Per fà questu, ellu dumande quistioni suggerenti, à quale pudete solu rispondi "sì" o "nè". Questu permetà à u zitellu à sapè cumu ghjustu cuntestazioni è fegate per ottene l'ughjettu.
  5. U ghjocu "Find a rima". Questa hè un esempiu excellentu di sviluppà i realizazione in 6-7 anni, chì permette à u zitellu allargà u so vocabulariu. In questu jocu duvete bisognu di ricercà a rima à a parolla da u più prestu, per esempiu: "half-count", "vechju-seal", etc. Ogni chì ùn pò micca persunite a chjesa verbal hè cunsideratu un perdedor.
  6. "Associazione". U ghjocu, ùn solu espansione u vocabulariu attivu di u zitellu, ma hè dinò destinatu à migliurà a memoria. Attività di sviluppu simili in 6 anni aiutanu à un criaturu in furmolu prestitu pè l'scola. L'adulte chjama à u zitellu parechji parechji parolle chì sò assuciatu cù una seria associativa: una panatterina, una scola, un invernu, un mortuariu, etc. U cumpagnu di u zitellu hè di memorizzà queste catene. Allora pudete dì solu e primi parolle di ogni pare, è u zitellu ùn deve ricordà u sicondu è u nome. Aos pouchly, u jocu pò esse cumplicatu da vende cun più parenti è associazioni più complexi.
  7. U ghjocu "u Plasticu». Mamma o papà cù u zitellu sò impauriti in mudellu - un tipu di terapia chì permette à u zitellu à rilassate è sullivanu l'stress. Pudete scuratcià una scena da un conte di fata o una vita verita, persone, paesi è animali - tuttu ciò chì a vostra fantasia chjama. Ma à u stessu tempu, ùn ti scurdate di dumandà u zitellu perchè ellu hà sceltu quellu o quellu subjectu per u modellu, ciò chì a persona si sente è pensanu, cumu si attranu. Questu avete aiutu à cumprenderà u statu emutivu di u zitellu, per insignà à rigallu i cunflitti.